رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پایداری آب زاینده رود، تکمیل سامانه دوم آبرسانی و قطار سریع‌السیر از مهمترین مطالبات ما در سفر رئیس‌جمهور به اصفهان است.

جریان پایدار زاینده رود، مهمترین مطالبه اصفهانی ها از رئیس جمهور

 به گزارش قدس آنلاین، محمدنورصالحی گفت: بعد از چندین ماه که برای سفر رئیس جمهور به اصفهان گمانه زنی می‌شد آن طور که شنیده‌ایم در پایان این هفته  این سفر انجام می‌شود. 

او می گوید: پیشنهاد ۳۰ بندی را در شورا مطرح کرده و خدمت استاندار و نمایندگان مجلس فرستادیم. این نکات به ترتیب اهمیت مطرح شده است که امیدواریم مورد استفاده قرار گیرد. 

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در رأس همه خواسته‌ها، پایداری آب زاینده رود است. با تدبیر دولت و مدیران آبی و استانی این مشکل می‌تواند حل شود و به تبع آن مشکل فرونشست زمین و آلودگی هوا نیز می‌تواند حل شود.

به گفته او، طرح تکمیل سامانه دوم آبرسانی شرب اصفهان نیز مدنظر است. این پروژه یک فاز اضطراری دارد که ۱.۶ متر مکعب باید به شبکه شرب اصفهان بزرگ تزریق شود که تا الان ۶ دهم آن آمده است که تکمیل آن حمایت دولت را می‌طلبد. 

نورصالحی معتقد است یکی دیگر از پروژه‌هایی که سال‌هاست وعده آن از سوی روسای جمهور مطرح شده قطار سریع السیر اصفهان- تهران است. از مهر سال گذشته به علت عدم تضمین ضمانت‌نامه‌ای که بانک مرکزی باید برای سرمایه‌گذار صادر می‌کرد متوقف شده است. نمایندگان و استاندار برای فعال شدن این پروژه تلاش زیادی کردند که امیدواریم یکی از مصوبات سفر فعال شدن این پروژه باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.