سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با نصب کارتخوان هوشمند نانوایی ها نخستین نانوایی در استان به شبکه یکپارچه رصد و توزیع عادلانه یارانه‌ها پیوست.

آغاز نصب کارت خوان هوشمند نانوایی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین، محمد کاظم منزوی در مراسم نصب دستگاه کارت خوان هوشمند نانوایی‌ها در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: نخستین نانوایی در استان به شبکه یکپارچه رصد و توزیع عادلانه یارانه‌ها پیوست.

وی عنوان کرد: بر این اساس تمام نانوایی‌ها به مرور در سطح استان یک دستگاه کارت خوان هوشمند نانوایی تحویل خواهند گرفت که با تکمیل این مهم مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی خواهد شد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این مهم در راستای هوشمند سازی یارانه نان در استان کلید خورده است، اعلام کرد: در بخش هدفمندی یارانه‌ها پس از مجهز شدن کلیه نانوایی‌ها به دستگاه کارت خوان هوشمند یارانه نان به صورت هدفمند از محل پخت نان به نانواها پرداخت خواهد شد.

منزوی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح تمامی تراکنش نانواها با یک شبکه یکپارچه رصد خواهند شد، تصریح کرد: که پس از آن هر نانوا بر اساس پخت نان که انجام می‌دهد یارانه نان را خواهد گرفت که این مهم از فروش آزاد آرد جلوگیری می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.