معاون سیاسی اداره عقیدتی - سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ادامه مسیر هدفمند کردن و مردمی سازی یارانه‌ها و پیشگیری از رانت خواری بهترین راه حفظ اقتصاد در مقابل تکانه‌های شدید است.

 هدفمندی یارانه‌ها بهترین راه حفظ اقتصاد کشور است

به گزارش قدس انلاین، حجت الاسلام حسن پرورش روز یکشنبه در حاشیه نخستین همایش سیاسی ویژه خانواده کارکنان پایور پدافند هوایی شمال شرق ارتش در مشهد افزود: بعد از اصلاح ارز ترجیحی، شبکه های معاند گفتند این اقدام برای اقتصاد مردم خوب نیست. در حالی که اگر خوب نبود دشمنان ساعتها در این خصوص برنامه نمی‌گذاشتند.

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که مردم را اذیت کرده چه در شرایط فروش نفت و چه در شرایط تحریم، موضوع معیشت و فشار شدید دشمن در این حوزه بوده است و برنامه دشمن در این حوزه این است که مردم را در مقابل نظام قرار دهد.

معاون اداره عقیدتی - سیاسی پدافند هوایی ارتش گفت: با اراده مسوولان و رییس جمهور وضعیت شاخصها بهبود خواهد یافت. این دولت به عنوان، دولت مردمی خدمتگزار به دنبال این است تا شاخص‌های اقتصادی را بهبود ببخشد. در کنار اصلاح ارز ترجیحی، دیگر ساختارها از جمله بانکها و گمرک هم باید درست شود و مردم نیز باید همراهی کنند.

پرورش افزود: با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی، کالاهای غیر اساسی وارد و یا در بازار آزار فروخته می‌شد یارانه های پنهان به جیب عده اندکی می‌رفت و بیشتر مردم از مزایای آن بی بهره بودند اما دولت این ارز را اصلاح کرد و قرار شد مسیر اصلی خود را پیدا کند و مستقیم به دست مردم برسد.

وی ادامه داد: برای شکست دشمن از اول انقلاب تا کنون سه عامل توکل بر خدا و عنایت او، رهبری امامین انقلاب و حضور آگاهانه مردم که با پیروی از رهبری حرکت رو به جلو خود را ادامه دادند باعث شکست توطئه های دشمن شده است.

معاون اداره عقیدتی - سیاسی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: امروز به بیان رهبر معظم انقلاب، جنگ روایتهاست و هر کس در این جنگ پیروز شود حاکم می‌شود. رهبر معظم انقلاب با بینش عمیق خود نسبت به رخدادهای جامعه هشدار دادند که در جنگی نابرابر هستیم و دشمنان با روایتگری دروغ و تحریف شبانه روز علیه انقلاب اسلامی فعالیت می کنند.

پرورش افزود: در این شرایط اگر نیروهای انقلابی دچار انفعال شوند و ورود فعالانه پیدا نکنند مغلوب می‌شویم. بعد از فرمایش رهبر معظم انقلاب در حوزه جهاد تبیین، عقیدتی - سیاسی ارتش در این عرصه فعالانه ورود پیدا کرده است و به طور مستمر جلسات آگاه سازی سیاسی و حلقه های تبیین برای جامعه هدف برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: موضوع جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند یک اصل کاملا اسلامی است و همان کاری که امام علی(ع) برای آشنا کردن مردم با اسلام ناب و هشدار در مورد توطئه های دشمن انجام دادند از این رو رهبری هم با عنایت به سیره اهل بیت(ع) و قرآن بر این موضوع تاکید کردند، در جهاد تبیین حقایق را که بیان کنیم دروغ دشمن برملا می‌شود.

معاون اداره عقیدتی - سیاسی پدافند هوایی ارتش با بیان این که در مقابل هجوم دشمن اگر کم بیاوریم کشور دچار بحران می‌شود افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند در جهاد تبیین باید به سراغ دشمن برویم و حالت آفندی بگیریم و چیزی که امروز بر همه ما واجب است همین جهاد تبیین است.

پرورش افزود: امروز می‌بینیم که دشمن در فضای رسانه‌ای به دروغ های بزرگ متوسل شده و به دنبال تطهیر رژیم پهلوی و سلطنت طلبان است و انقلاب را به عنوان عامل عقب ماندگی در اقتصاد معرفی و جای دوست و دشمن را عوض می‌کند که وظیفه ماست که نسبت به نقشه دشمن توجه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در فضایی که دشمن ایجاد کرده و جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته، لازم است که مسوولان جهادی خدمت کنند تا دشمن موفق نشود چرا که هر جا مردم و مسوولان همصدا بوده اند دشمن راه به جایی نبرده است.

معاون اداره عقیدتی - سیاسی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمن می‌خواهد اعتماد مردم به مسوولان را از بین ببرد تا به اهداف خود برسد چون راز و رمز موفقیت انقلاب حضور مردم در کنار مسوولان بوده است.

نخستین همایش سیاسی ویژه خانواده کارکنان پایور پدافند هوایی شمال شرق ارتش با موضوع جهاد تبیین دیروز آغاز شد و تا ۲۷ خرداد ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.