۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
کد خبر: 803417

در راستای برخورد با ادارات پرمصرف شهر تهران، برق ۱۵ اداره پرمصرف پایتخت شامل سه وزارتخانه و چندین سازمان ملی و استانی قطع شد.

 برق سه وزارتخانه پرمصرف در تهران قطع شد

به گزارش قدس آنلاین، به دنبال هشدارهای داده شده مبنی بر لزوم خاموش کردن سامانه‌های سرمایشی ادارات از ساعت ۱۳ که پیش از این اطلاع‌رسانی شد، با گذشت ۲۴ ساعت از اعلام موضوع، برق ۱۵ دستگاه اجرایی که توجهی به هشدارهای ارائه شده نکرده بودند، قطع شد.

کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه اولویت اصلی وزارت نیرو در سال جاری، تامین برق بخش خانگی است، گفت: پیش از این به صورت مکرر به ادارات پرمصرف کلانشهر تهران هشدار داده شده است که با کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری، کاهش حداقل ۶۰ درصدی مصرف در ساعات غیر اداری و خاموش کردن سامانه‌های سرمایشی از ساعت ۱۳، در کاهش بار شبکه توزیع برق و تامین برق مشترکان خانگی همکاری کنند و در غیر این صورت با قطع برق مواجه خواهند شد.

ناظریان یادآور شد: قطع برق ادارات پرمصرف از هفته گذشته آغاز شده و با افزایش دما، برخورد با پرمصرف‌های بخش اداری، شدیدتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا، مطابق مصوبه هیئت دولت، امروز با کنترل داده‌های حاصل از کنتورهای هوشمند، برق ۱۵ اداره پرمصرف در شهر تهران قطع شد.

ناظریان افزود: امروز، سه وزارتخانه و چندین سازمان ملی و استانی نیز مشمول قطع برق شدند تا مردم مطمئن باشند در مسیر تامین آسایش و رفاه هموطنان، هیچگونه مدارایی با پرمصرف‌ها نخواهد شد و هر سازمانی که به مصوبه ابلاغی هیئت وزیران بی‌اعتنا باشد با قطع برق مواجه خواهد شد.

وی تاکید کرد: اسامی این ادارات به هیئت وزیران و استانداری تهران نیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.