معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه دشمنان توان ارزیابی حمله به ایران اسلامی را ندارند، اظهار داشت: لحظه‌ای غفلت و تجاوز بر علیه کشورمان با پاسخ کوبنده و فراموش نشدنی رزمندگان پدافند هوایی ارتش مواجه خواهد شد.

دشمنان حتی توان ارزیابی حمله به ایران را هم ندارند

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ دوم ستاد محسن یوسفی خوش‌قلب معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز ۲۵ خرداد از منطقه پدافند هوایی شمال بازدید کرد و در این بازدید توان رزمی، آمادگی دفاعی، میزان سرعت عمل و هوشیاری فرماندهان و کارکنان این منطقه پدافندی را در برابر هرگونه تهدید و جنگ هیبریدی-ترکیبی دشمن مورد ارزیابی قرار داد.

امیر یوسفی خوش‌قلب در این بازدید گفت: پدافند هوایی ارتش با به کارگیری راهبردهای عملیاتی، تاکتیکی، خلاقانه و نیز ناشناخته از دید دشمن در ابعاد مختلف و پیچیده، اقتداری شگرف را در سطح منطقه بدست آورده است که ماحصل همین اقتدار موجب توسعه کشور و ایجاد امنیت پایدار شده است.

معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان با بیان اینکه امروز در مجموعه‌ی پدافند هوایی شاهد رشد جهشی و پیشرفت لحظه‌ای علوم پدافندی هستیم، خاطرنشان کرد: دشمنان توان ارزیابی حمله به کشورمان را ندارند و دچار سردرگمی شده اند. چرا که لحظه‌ای غفلت و تجاوز بر علیه کشورمان با پاسخ کوبنده و فراموش نشدنی رزمندگان پدافند هوایی ارتش از جای جای ایران پهناور را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.