نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: مردم ما باید خدایی بودن عملکرد مسئولان را احساس کنند و مسئولان باید پای مردم در سختی‌ها باشند.

مردم باید خدایی بودن عملکرد مسئولان را احساس کنند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله لطف‌الله دژکام عصر پنج‌شنبه ۲۶ خرداد در یادواره «شهدای آغازگر انقلاب اسلامی» بیان کرد: از شهدای هیئت‌های موتلفه اسلامی می‌توانیم به عنوان پرچم داران شهادت خواهی و شهادت طلبی یاد کنیم.

او ادامه داد: سخنرانی خواهر شهید امانی در شهر قم پس از شهادت این شهید بزرگوار نشان می‌دهد که ارزش‌های اسلامی برای خانواده شهدا نیز همواره در اولویت قرار داشته است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: مرحوم استاد آیت‌الله آیت‌اللهی از مبارزان انقلابی از این سخنرانی به عنوان یک اقدام تاثیرگذار خواهر شهید یاد می‌کردند و در مسیر انقلاب اسلامی از این رشادت‌ها فراوان داشته‌ایم.

آیت‌الله دژکام گفت: در صدر اسلام اگر یک نفر باید در مقابل ۱۰ نفر می‌ایستاد بعدها یک نفر در مقابل ۲ نفر نیاز به ایستادگی داشت و این نشان دهنده تاثیر تلاش در ابتدای هر راه و طی کردن مسیر موفقیت است.

او افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر خودسازی به عنوان بهترین راه ایستادگی در برابر دشمنان یاد کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه از قرآن کریم باید به عنوان الگوی خودسازی بهره مناسب ببریم، با اشاره به اهمیت شهر قم بیان کرد: این شهر مقدس در آخرالزمان نقش آفرین است و در حال حاضر در علم و عمل مرکزیت دارد.

آیت‌الله دژکام با اشاره به سوره مبارکه «جمعه» و خودسازی نیز گفت: در عرصه حکومت در جامعه باید همواره با یاد خدا به انجام امور بپردازیم.

او ضمن تاکید بر گرامیداشتن و ارزشمند دانستن ارزش‌های دینی، عنوان کرد: اگر ارزش دینی سبک شمرده شود، ضرر دنیا و آخرت در انتظار ما خواهد بود.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: مردم ما باید خدایی بودن عملکرد مسئولان را احساس کنند و مسئولان باید پای مردم در سختی‌ها باشند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.