آیا سایر مدعیان حضور در کورس قهرمانی توان رقابت با این تیم پر ستاره را خواهند داشت یا اینکه برنده فصل نقل و انتقالات تابستانی از هم اکنون به تنهایی موتور خود را برای کسب عنوان قهرمانی آتش کرده است.

سردرگمی استقلال و سکوت مرموز سپاهان

شروع توفانی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتر را آچمز کرد تا حدی که حالا با استخدام تعداد قابل توجهی از ستاره‌های لیگ برتری این سؤال به وجود آمده که آیا سایر مدعیان حضور در کورس قهرمانی توان رقابت با این تیم پر ستاره را خواهند داشت یا اینکه برنده فصل نقل و انتقالات تابستانی از هم اکنون به تنهایی موتور خود را برای کسب عنوان قهرمانی آتش کرده است.
با نگاهی به خریدهای پرسپولیس و استخدام ستاره‌های فصل گذشته سایر تیم‌های لیگ برتری توسط رضا درویش، می‌توان گفت یحیی گل‌محمدی بسیاری از نیازهای تیمش که فصل گذشته از آن‌ها به عنوان نقطه ضعف پرسپولیس یاد می‌شد را پوشش داده و حالا دیگر بهانه‌ای برای ناکامی وجود ندارد و  طبیعتاً هواداران این باشگاه حالا از او انتظار قهرمانی دارند و حاضر نیستند غیر این عنوان به جایگاه دیگری فکر کنند.
آن‌ها با اشاره به عملکرد
 دور از باور و غیر منتظره سپاهان در نقل و انتقالات و کوچ دسته جمعی ستاره‌های این باشگاه تأکید می‌کنند شرایط برای موفقیت پرسپولیس مهیاست به این شرط که از این موقعیت به خوبی استفاده شود، هرچند که در این میان نمی توان به سادگی از کنار استقلال و شانس آن‌ها نیز عبور کرد ولی خروج سپاهان از دایره مدعیان با وضعیت کنونی یک پوئن ویژه برای گل محمدی و همکارانش در کادر فنی پرسپولیس به حساب می‌آید.
همزمان با ابراز شادمانی هواداران پرسپولیس بابت عملکرد مطلوب باشگاه مورد علاقه‌شان در فصل نقل و انتقالات اوضاع استقلال مدافع عنوان قهرمانی تعریف چندانی ندارد، جدایی مجیدی از کادر فنی آبی پوشان پایتخت مدیران این باشگاه را حسابی به دردسر انداخت و آن‌ها امروز به جای استخدام بازیکن به دنبال استخدام سرمربی هستند. آجورلو برای انتخاب جانشین مجیدی دو بار با بن بست مواجه شده است؛ پاسخ جواد نکونام به مدیرعامل استقلال تفکرات مدیریتی این باشگاه را با چالش مواجه کرد، از طرفی شرط و شروط عجیب الکس نوری نیز مانع از امضای قرارداد با او شد به همین خاطر استقلالی ها دو هفته از برنامه‌ریزی قبلی عقب هستند، ولی گفته می‌شود آن‌ها در این مدت بیکار نبودند و مذاکرات خود را با ستاره‌های فصل گذشته آغاز کردند تا به محض انتخاب و معرفی سرمربی از سایر خریدهای خود نیز رونمایی کنند.
اتفاقی که با واکنش هواداران استقلال همراه شده است، به ویژه پس از اینکه استقلال با سجاد شهباززاده از سپاهان به توافق رسید و از این بازیکن به عنوان خرید نخست استقلال در فصل نقل و انتقالات رونمایی شد.برای هواداران استقلال این پرسش به وجود آمده که چطور هنوز سرمربی جدید انتخاب نشده مدیران باشگاه بازیکن جذب کرده‌اند در حالی که مشخص نیست این بازیکن در پازل فنی سرمربی بعد قرار دارد یا خیر؟!
از طرف دیگر سپاهان هم بدون سرمربی مانده و شاید دلیل رکود این تیم متمول در بازار نقل و انتقالات به همین دلیل باشد. ساکت تا اینجای کار اجازه داده پرسپولیس توت فرنگی‌های روی کیک زرد را با جذب رفیعی، ولسیانی و اسماعیلی‌فر بردارد و این بسیار عجیب است از سپاهانی‌ها.

خبرنگار: سینا حسینی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سام ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    پیروزی متمول تره یا سپاهان؟
  • ناشناس ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    0 0
    اون سالی که ستاره های پرسپولیس یکی یکی میرفتن بقیه تیمها خوشحال بودن امسال بزارید ما خوشحال باشیم .عشق است ارتش سرخ