به همت معاونت امور بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، پنجمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی علمی و فرهنگی ارتباطات آستان قدس رضوی در عرصه بین‌الملل با حضور اساتید دانشگاه از کشور پاکستان برگزار شد.

پنجمین نشست ارتباطات آستان قدس رضوی در عرصه بین‌الملل برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، این نشست با حضور ۲۶ نفر از اساتید دانشگاه و فعالان رسانه‌ای کشور پاکستان در تالار شیخ طوسی بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی با هدف معرفی زمینه‌های همکاری و  فعالیت آستان قدس رضوی در حوزه بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

حسن غلامپور؛ کارشناس مسئول ارتباطات بین‌الملل سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در ابتدای این نشست ضمن خوش آمدگویی و خرسندی از حضور  این اساتید در حرم مطهر، به ابعاد و زمینه‌های مختلف همکاری‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و رسانه‌ای  موسسات و گروه‌های نخبگانی با حرم مطهر و همچنین ارائه خدمات فرهنگی به کاروان‌های زیارتی با هدایتگری موسسات اشاره کرد.

در ادامه نیز دکتر زمانی از اساتید حوزه زندگی طیب به معرفی نشان طیب و ابعاد و راهبردهای نشر آن در فضای بین‌الملل پرداخت و گفت: نشان طیب به عنوان بالاترین استاندارد زندگیبرگرفته از الگوهای قرآنی و اهل بیتی (ع) مطرح می‌شود.

در پایان این دیدار مقرر شد، این اساتید با حرم مطهر در فضای مجازی و طرح و برنامه‌های مشارکتی رسانه ای ارتباط داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.