رقابتهای سراسری هندبال یگانهای نیروی زمینی ارتش به میزبانی یگان پهپاد ارتش در گناباد آغاز شد.

رقابتهای سراسری هندبال نیروی زمینی ارتش در گناباد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیر تیم‌های هندبال باشگاه فرهنگی و ورزشی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در حاشیه این رقابتها  گفت: ۱۷۶ ورزشکار در قالب ۱۲ تیم از سراسر کشور به مدت چهار روز در این مسابقات با هم به رقابت می پردازند.

سروان مهدی یاری افزود: رقابتهای مقدماتی هندبال یگان های نیروی زمینی ارتش چند ماه قبل با شرکت ۵۳ تیم و در قالب ۷۰۰ ورزشکار در سراسر کشور برگزار شد که از این تعداد ۱۲ تیم به مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها راه یافتند که هم اکنون در گناباد در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: تیمهای راه یافته به این دوره از رقابت‌ها شامل تیمهای هوانیروز، مرکز پشتیبانی و اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش، مراکز آموزش صفر چهار بیرجند، صفر هفت کازرون و صفر ۲ تهران، تیمهای جوانان و یگان پهپاد گناباد، تیپ‌های ۳۵ کرمانشاه، ۱۷۷ تربت حیدریه، تیپ‌های ۱۸۴ و ۲۸۴ خرم آباد هستند.

این داور ملی هندبال گفت: در این دوره از رقابت‌ها بازیکنانی در رده سنی جوانان شامل کادر و وظیفه و ورزشکارانی در قالب تیمهای مختلف در سالن هندبال مجتمع آموزش عالی گناباد با هم به رقابت می پردازند. 

یاری افزود: ۱۶ نفر از بازیکنان تیم‌های شرکت کننده در این رقابتها را ملی پوشان هندبال کشور تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: هشت داور و سه ناظر، کار قضاوت و نظارت بر حسن اجرای رقابتهای هندبال نیروی زمینی ارتش در گناباد را بر عهده دارند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.