مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: خبرنگاران با نقش آفرینی در عرصه خطیر خبر و اطلاع‌رسانی، مددکاران اجتماعی موثری برای این نهاد هستند.

خبرنگاران، مددکاران اجتماعی این نهاد هستند

به گزارش قدس آنلاین، رضا سلم آبادی  در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی افزود: خبرنگاران چشمان تیزبین و انعکاس‌دهنده واقعیات جامعه هستند که نهادی مانند کمیته امداد را در حمایت هرچه بیشتر و بهتر از محرومان و نیازمندان همراهی و یاری می‌کنند.

وی ادامه داد: اعتماد، سرمایه ارزشمند کمیته امداد است که موجب همکاری روزافزون نیکوکاران با ما در حمایت از نیازمندان و حل مشکلات معیشتی آنان می شود و  خبرنگاران و رسانه‌های آنان در ساخت، توسعه و ترویج این اعتماد نقشی یگانه و بی‌بدیل دارند که ناشی از نیت خیرخواهانه آنان است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: اگر حمایت و همراهی مردم و خیرین نباشد ما در حل و رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان غیرمددجو آن هم تنها با اتکا به منابع دولتی ناتوان هستیم بنابراین کمک و همراهی خیرین از اصول غیر قابل تخطی این نهاد است و کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش اعظم موفقیت خود در کسب اعتماد مردم را مدیون خبرنگاران و قلم آنان است.

سلم آبادی افزود: مشکلات اقتصادی و معیشتی در هر جامعه‌ای و از جمله در جامعه ما وجود دارد اما اقدامات و خدمات نیز باید به اطلاع مردم برسد و خوشبختانه هم اکنون شاهد همکاری و کمک دستگاههای حمایتی، موسسات خیریه، تشکلهای مذهبی، سپاه و  آستان قدس رضوی برای حمایت از محرومان و نیازمندان هستیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی:خبرنگاران، مددکاران اجتماعی این نهاد هستند

وی با اشاره به فعالیتهای خوب و موثر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی در تهیه و انتشار اخبار حوزه اجتماعی و فعالیتهای کمیته امداد  و قدردانی از این تلاشها اضافه کرد: ایرنا از جمله رسانه‌های امین و قابل اعتماد است که با توجه به اهمیتی که به ابعاد و جنبه‌های مختلف خبر می‌دهد به عنوان یکی از منابع خبری موثق شناخته می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.