نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل پایتخت بدون همکاری دولت به نقطه قابل قبولی نمی‌رسد، گفت: تقاضا داریم رئیس‌جمهور در این زمینه ورود کند.

دعوت شورای شهر تهران از رئیس جمهور برای ورود به موضوع حمل و نقل

به گزارش قدس آنلاین، پرویز سروری در حاشیه صحن امروز شورای  شهر تهران درباره گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری پایتخت اظهارداشت: گزارشات نشان می‌دهد وضعیت حمل و نقل در دوره گذشته به اندازه زیادی افت کرده است. در حال حاضر با وجود کمکی که دولت برای توسعه حمل و نقل تهران می تواند انجام دهد، باز هم با مشکلات جدی در این زمینه در رسیدن به سرانه‌ها رو به رو هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: پیشنهاد یکی از اعضا این بود که از رئیس جمهور دعوت شود که به موضوع حمل و نقل ورود داشته باشد.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: لازم است رئیس جمهور در این زمینه وارد شود تا بتوانیم گام‌های جدی برداریم و از وضعیت موجود به موقعیت مطلوب برسیم چون فاصله زیادی بین این دو فضا وجود دارد.

وی افزود: بیشترین منابع سال ۱۴۰۱ به حمل و نقل اختصاص یافته اما با تمام این موارد، نمی‌توانیم بدون همکاری دولت به نقطه قابل قبولی رسید.

سروری تأکید کرد: به همین دلیل قرارگاه حمل و نقل عمومی و پاک تشکیل شده که تمام دستگاه‌ها هم افزایی داشته باشند و بتوانند گام‌های جدی و مفید در کنترل ترافیک که تأثیر جدی در کاهش آلودگی هوا دارد، بردارند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.