معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر تخصص گرایی و باور داشتن مردم گفت: سعی ما بر این است که مدیرانی هماهنگ و همسو با سیاست های دولت منصوب کنیم.

 معرفی هشتمین فرماندار خلیل آباد/ مدیران باید همسو با سیاست های دولت باشند

به گزارش قدس آنلاین، سید هادی طباطبایی در جلسه شورای اداری خلیل آباد که ظهر امروز به منظور تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مردم انقلاب کردند تا ارزش های اسلامی و الهی در جامعه حکفرما باشد،  لذا کارگزار در حکومت اسلامی باید تمام قد در خدمت مردم باشد.

وی با بیان اینکه سردارسلیمانی تمام وقت خود را صرف امور مردم وانقلاب کرده بود، ابراز کرد: اینکه حاج قاسم سلیمانی همچنان پس از شهادتش عزیز و محبوب دلهای مردم است به خاطر اخلاص عمل او در رسیدگی به امور جامعه اسلامی می باشد. 

معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید اخلاق اسلامی را در زندگی فردی واجتماعی خود داشته باشیم، افزود: انتظار داریم روسای ادارات در خدمتگزاری به مردم و تکریم ارباب رجوع  گوی سبقت را از یکدیگر بگیرند.

طباطبایی بر تسریع در انجام امور در تمامی سطوح نیز تاکید کرد و یادآور شد: روسای ادارات و فرمانداران  باید در مقابل کار شکنی ها بایستند  وخود را از بروکراسی های اداری رها کنند.

وی تسهیل امور مردم و بویژه تولید کنندگان و سرمایه گذاران را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: همه مکلف به تسهیل امور اداری برای مردم هستیم و مردم را نباید در پیچ و خم های مبهم اداری قراردهیم. 

معاون استاندار خراسان رضوی تسهیل گری امور مردم را امری ضروری دانست و تصریح کرد: در برابر کار مردم همه باید مطیع باشیم.

طباطبایی با تاکید بر تخصص گرایی و باور مردم  در دولت سیزدهم اذعان کرد: سعی ما بر این است که مدیرانی همسو و هماهنگ با سیاست‌های دولت انتخاب و منصوب کنیم.

وی اذعان کرد: خلیل آباد آخرین شهرستان در خراسان رضوی است که مراسم معارفه فرماندار  آن برگزار می شود. 

در پایان این جلسه از تلاش های ٣٧ماهه ابراهیم قاسم پور قدردانی و سید مسعود یاوری که پیش از این معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری کاشمر و قوچان ومعاونت ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی را در کارنامه خود داشت به عنوان هشتمین فرماندار خلیل آباد معرفی شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.