نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام قابل توجهی برای نهضت ملی مسکن در همدان انجام نشده است.

 اقدام قابل توجهی در همدان برای مسکن ملی انجام نشده است

به گزارش قدس آنلاین، کیومرث سرمدی  ضمن تاکید بر اینکه دولت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن اهتمام ویژه‌ای دارد اظهار کرد: بر این اساس ضرورت توجه به این مسئله و ایجاد زیرساخت‌ها مهم است.

وی با بیان اینکه وعده دولت ساخت سالانه یک‌میلیون مسکن است گفت: به واسطه نگاه به خود استان و شرایطی که در شهرستان اسدآباد می‌بینم نگرانم چون هنوز اقدام قابل توجهی صورت نگرفته است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با وجود ثبت‌نام انجام شده و پالایشی که صورت گرفته بود، هنوز برای مهمترین و اولیه‌ترین موضوع که تملک زمین است چه در اسدآباد و چه در استان عملا اقدام قابل توجهی انجام نشده که باید توجه ویژه صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دولت چه در قالب راه و شهرسازی و سایر نهادهای دولتی در همدان و شهرستان‌ها زمین تحت تملک ندارند که باید تصویب شود زودتر این مشکل یا از طریق بخش خصوصی و یا زمین‌های متعلق به دولت، رفع شود.

سرمدی در خصوص ساخت سریع مسکن بر اساس فناوری‌های نوین نیز بیان کرد: این مسئله تنها در حد شعار باقی مانده و زیرساخت هم ندارد، حداقل اینکه ما در استان خیلی این موضوع را ندیده‌ایم. 

وی با تاکید بر اینکه یکی از راهکارهای احداث مسکن این است که بتوان آن را در کمترین زمان ساخت اظهار کرد: در همدان ابتدا باید مدیریت اداره‌کل راه و شهرسازی تعیین تکلیف شده و به ساماندهی مدیریت آن رسیدگی شود تا در پروژه‌های این اداره‌کل از جمله مسکن ملی با مشکل مواجه نشویم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.