مدیر کل بازرسی چهارمحال و بختیاری از تنظیم ۲۴۵ گزارش بازرسی در استان خبر داد و گفت: طی سال گذشته ۱۶۲ مورد تخلف مربوط به سهل انگاری و کم کاری کارکنان دولت در استان شناسایی شده است.

شناسایی ۱۶۲ مورد کم کاری کارکنان دولت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین، علی احمدی ظهر یک شنبه در نشست خبری با بیان اینکه در سال گذشته ۲۳ برنامه بازرسی در استان انجام گرفته است، اظهار کرد: ۹۳ بازرسی موردی و یک بازرسی فوق العاده طی سال ۱۴۰۰ صورت گرفته است.

وی از تنظیم ۲۴۵ گزارش بازرسی در استان خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد ۴۸ گزارش تعقیب کیفری برای ۱۶۳ نفر از مدیران و کارکنان دولت بوده است.

مدیر کل بازرسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ۹۶ گزارش تعقیب اداری و انتظامی برای ۴۲۴ مدیر و کارمند در سطح استان تهیه شده است.

احمدی به نوع جرائم در دستگاه‌های دولتی اشاره کرد و افزود: بیشترین جرایم در استان تضییع حقوق بیت المال و تصرف غیر قانونی در اموال دولت و گزارش غیر واقع در پروژه‌های عمرانی است.

وی با بیان اینکه بیشترین تخلفات در حوزه بندهای ۳۸ گانه ماده ۸ قانون تخلفات اداری است، اعلام کرد: ۱۶۲ مورد از تخلفات مربوط به سهل انگاری و کم کاری کارکنان دولت و ۲۲۱ مورد هم نقض قوانین و مقررات بوده است.

مدیر کل بازرسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دو مورد از انتصابات استانی خارج از تشریفات لازم انجام شده است، گفت: این دو مورد از سمت وزارتخانه‌های مربوطه انجام گرفته است.

احمدی به اخذ رشوه و زیر میزی توسط پزشکان اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع یکی از بیشترین تخلفات گزارش شده است اما مسئله مهم در امر پیگیری آن است که خصوصی در این پرونده‌ها وجود ندارد و مستندات کافی وجود ندارد.

وی اعلام کرد: در پروژه انتقال آب بن به بروجن در یکی از پرونده‌ها، صورت وضعیت پروژه ایستگاه احداث پمپاژ شماره دو حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان غیر واقعی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.