معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: همه ادارات و دستگاه های اجرایی، ملزومات و مقدمات را برای برگزاری هر چه بهتر اردوهای راهیان نور در استان فراهم کنند.

دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر اردوهای راهیان نور تلاش کنند

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی ولی پوری روز یکشنبه در نشست ستاد هماهنگی راهیان نور استان البرز افزود: رشادت ها و از خود گذشتگی زرمندگان و شهدای دفاع مقدس رمز پیروزی بزرگ ملت ایران در هشت سال جنگ ‌تحمیلی بود.

وی افزود: این واقعیت را نمی توان انکار کرد که هر جای تاریخ و حوادث جنگ را مرور کنیم، نقش برجسته ایثار و ایثارگران را خواهیم یافت. 

ولی پوری گفت: در این زمینه راهیان نور، اقدامی ماندگار و تاثیرگذار برای ترویج، تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل امروز است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز  با بیان اینکه اردوهای راهیان نور، اردوهای عقیدتی و معنوی است، افزود: در این زمینه همه ادارات، دستگاه های اجرایی ملزم به همکاری هستند. 

ولی پوری تاکید کرد: طی دو روز آینده شهرداری های استان البرز با هماهنگی فرمانداران شهرستان های استان جلسات مشابه برگزار کنند و دانشگاه علوم پزشکی نیز نسبت به مسایل بهداشتی و تهیه آمبولانس اقدام کند. 

وی افزود: نیروی انتظامی پیرامون تامین امنیت تیم های اعزامی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

بنا بر اعلام مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، ۵۵۰۰ نفر از قشرهای مردم این استان نوروز امسال به سفر راهیان نور اعزام شدند.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.