فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی خباثت‌های دشمنان را بی‌پاسخ نمی‌گذارد، گفت: نیروهای ما با شجاعت تمام به پشتوانه ملت ایران سینه به سینه با دشمن مواجه می‌شوند و عجز دشمن در عملیات‌های ما مشهود است.

هیچ اقدام خباثت‌آمیزی بی‌جواب نمی‌ماند/ پاسخ دزدی یک نفتکش را با توقیف دو نفتکش می‌دهیم

به گزارش قدس آنلاین، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه عصر امروز در آیین تجلیل از ۷۵ شهید مدافع حرم جامعه عشایری کشور، اظهار کرد: یاری اسلام و ولایت فقیه فصل مشترک وصیت‌نامه شهدا است و تا زمانی که در این مسیر قدم برداریم، هیچ دشمنی جرأت دست‌درازی به این کشور را ندارد.

وی گفت: اگر همه در کنار هم، در راه اسلام و گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم وعده خدا محقق می‌شود و کمر دشمنان را خواهیم شکست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: دشمن به دشمنی خود ادامه می‌دهد و هرگز قرار نیست برای ما راهی باز کند، بدانید که باید روی پای خودمان بایستیم.

تنگسیری با تشریح تعدادی از مهمترین عملیات‌های نیروی دریایی ابراز کرد: در تک تک لحظه‌های عملیات غیر از خدا ندیدیم و حضور ارواح پاک شهدا احساس می‌شد.

عجز دشمن در عملیات‌ها مشهود است

وی اضافه کرد: نیروهای ما با شجاعت تمام به پشتوانه ملت ایران سینه به سینه با دشمن مواجه می‌شوند و عجز دشمن در عملیات‌های ما مشهود است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) برای امنیت ایران اسلامی جان فدا می‌کنند.

تنگسیری با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز امید کشورهای آزادی‌خواه جهان است، افزود: رسانه‌های دشمن می‌خواهند مانع شنیدن این صدا شوند.

وی اضافه کرد: شنیدن نوای سلام فرمانده از اقصی‌نقاط جهان و بازخوانی این سرود به زبان‌های مختلف گواه این ادعاست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: جمهوری اسلامی خباثت‌های دشمنان را بی‌پاسخ نمی‌گذارد، یک نفتکش ما را می‌برند ۲ نفتکش می‌گیریم تا یونانی‌ها و دیگران بدانند حق بی‌احترامی به ایران را ندارند.

تنگسیری با بیان اینکه شهدا حماسه‌ای آفریده‌اند که عزت را برای ملت ایران به ارمغان آورده است، افزود: ارواح پاک شهدا حافظ انقلاب بوده و عزت آنها در دل دشمن رعب انداخته است.

وی به شجاعت و دلاوری عشایر در بزنگاه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: عشایر زمانی که آبادان محاصره بود همه امکانات خود را در اختیار رزمندگان گذاشتند، با اسلحه و لباس خود در میدان نبرد حاضر شدند و شجاعانه با دست خالی جنگیدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان گفت: در مقابل مردم غیور ایران و خانواده‌های معظم شهدا همانند یک سرباز دست به سینه هستم، ما همه سربازیم و به خون شهدا افتخار می‌کنیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.