مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران گفت: برنامه ما برای جمع آوری معتادان متجاهر تهران سه ساله است.

برنامه سه ساله شهرداری برای جمع آوری معتادان متجاهر

به گزارش قدس آنلاین، احمد احمدی صدری، تهران با اشاره به قرارگاه اجتماعی افزود: مسائل اجتماعی پیچیده هستند و به عزم بسیاری احتیاج دارند.

وی ادامه داد: مسائل اجتماعی، معتادان متجاهر، کودکان کار و متکدیان افزایش بسیاری یافته است ما به عنوان شهرداری موظف به اجرای قانون هستیم.

احمدی صدری گفت: معتادان متجاهر بر جمعیت تهران اثر بسیاری می‌گذراند توجه به آسیب‌های اجتماعی بر عهده قرارگاهی است که ۱۴ نهاد به صورت مستقیم در آن فعال هستند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: امروز قرارگاه اجتماعی به این نتیجه رسیده است که باید مشکلات حل شوند بیش از ۴۰ درصد مصوباتی که اکنون به نتیجه رسیده اند در گذشته درگیر بروکراسی‌های اداری بودند.

وی با اشاره به نقشه راه قرارگاه اجتماعی گفت: هیچ برنامه محتوایی و نقشه راهی برای معتادان وجود نداشته است اگر بخواهیم مانند قبل حرکت کنیم قطعاً به نتیجه نخواهیم رسید.

احمدی صدری افزود: با هیأت‌ها و نهادهای مردمی مختلف همکاری کرده ایم، ما مطالبه گر دستگاه‌های دیگر در تهران هستیم حل مشکلات اجتماعی کار امروز و فردا نیست برنامه ما برای جمع آوری معتادان متجاهر ۳ ساله است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.