رئیس سازمان حج و زیارت ضمن بازدید از حمل و نقل درون شهری از خدمات‌رسانی دست اندرکاران نقل در گرمای شدید هوا، تقدیر کرد و آن را عملکردی جهادی و ستودنی دانست.

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از وضعیت خدمت‌رسانی به حجاج

به گزارش قدس آنلاین، از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ سیدصادق حسینی و جمعی از اعضای ستاد حج، از روند خدمت‌رسانی در ایستگاه‌های حمل و نقل درون شهری مکه مکرمه بازدید کردند.
در جریان این بازدید ، زائران از خدمات‌رسانی مطلوب در حوزه حمل و نقل درون شهری ابراز رضایت کرده و برای خادمان حجاج آرزوی توفیق روز افزون و سلامت با توجه به گرمای شدید هوا را کرد.

بازدید رئیس سازمان حج و زیارت از خدمت‌رسانی به زائران


رئیس سازمان حج و زیارت نیز عملکرد حوزه حمل و نقل درون شهری و همچنین تغذیه را جهادی دانست و توصیه‌های مربوط به راهکارهای را به منظور افزایش رضایتمندی زائران بیان کرد.
حسینی همچنین بر اهتمام به سلامت خادمان به ویژه افرادی که در گرمای شدید هوا به خدمت‌رسانی می‌پردازند تاکید کرد و این رویکرد را ستودنی دانست.

همچنین  اکبر رضایی رئیس ستاد مکه مکرمه و سید عباس حسینی مسئول حمل و نقل درون شهری ستاد مکه در جریان بازدید از ایستگاه‌های درون شهری باب علی، جمرات و غزه؛ توضیحاتی را در رابطه با خدمت‌رسانی به حجاج بیان کردند.

حمل و نقل درون شهری و برون شهری حجاج در حج تمتع امسال به خوبی انجام گرفته و از اتوبوس‌هایی با مدل‌های بالا و کیفیت مناسب استفاده شده‌است.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.