ریاست دادگستری و دادستان و کارکنان دادگستری شهرستان بشرویه به مناسبت هفته قوه قضائیه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

تأکید امام جمعه بشرویه برکاهش آمار طلاق

خاکشور رئیس دادگستری شهرستان بشرویه در این دیدار طی گزارشی با اشاره به تمام الکترونیکی شدن پرونده‌ها و اقدام‌های انجام شده جهت رفاه حال شهروندان تصریح کرد: با الکترونیکی شدن فرایند دادرسی، رسیدگی درهر لحظه و هرمکان بدون حضور مراجعه کننده در دادگاه و با حفظ آبرو افراد میسر شده است. حجت‌الاسلام و المسلمین معلمی؛ امام جمعه بشرویه نیز ضمن تبریک هفته قوه قضائیه ، جمع حاضر در جلسه را ایثارگران خط مقدم مواجهه با مردمی که از جهات مختلف آسیب دیده اند دانست و گفت: از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه عدلیه، عدالت محوربودن توأم با رفتار عادلانه است .
  وی ضمن ابراز شادمانی از خبرخوش کاهش طلاق از مسئولان امر ریشه‌یابی و تقویت کاهش را خواستار شد و خاطرنشان کرد: طلاق ریشه اکثر آسیب‌های اجتماعی است که امیدواریم با همت دستگاه قضا و پادرمیانی ریش سفیدان و نیز افزایش سطح آگاهی مردم عزیزمان شاهد کاهش بیش از پیش آمار طلاق که از آن به‌عنوان منفورترین حلال خداوند یاد شده است، باشیم.
معلمی از مسئولان قضایی خواست در کنار قاطعیت و توجه به برقراری عدالت ، از رأفت اسلامی غافل نشوند و صدور احکام جایگزین حبس را مورد توجه قرار دهند.  

خبرنگار: حسین مرتضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.