بازیکن تنیس روی میز خراسان رضوی مقام سوم مسابقات جهانی را بدست آورد.

 کسب مقام سوم جهانی توسط تنیس باز خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، عباس فروغی دبیر هیات تنیس روی میز خراسان رضوی گفت: محمد پرهام گلستانی بازیکن نوجوان این رشته ورزشی در پنجمین دوره فستیوال جهانی تنیس روی میز مجارستان در بخش استعدادیابی (هوپس) به مقام سوم دست یافت.

 وی افزود: گلستانی بازیکن ملی پوش تنیس روی میز خراسان رضوی در بخش انفرادی رده سنی ۱۳ سال و انفرادی، دوبل و تیمی کمتر از ۱۵ سال مسابقات مجارستان با مربیگری رمضانعلی محمودی گلستانی حضور داشت و توانست در انفرادی زیر ۱۳ سال با نمایش بازی‌های عالی تکنیکی از مرحله گروهی به عنوان دوم گروه به جدول ۶۴ نفره اصلی صعود کند.

دبیر هیات تنیس روی میز خراسان رضوی گفت: گلستانی دور اول را با استراحت گذراند، در دور دوم حریف مجارستانی خود را شکست داد، در دور سوم با پیروزی مقابل حریف ازبکستانی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و در این مرحله نیز حریف قدرتمند سوئدی را از پیش رو برداشت، در مرحله نیمه نهایی مقابل حریفی از کشور مصر متوقف شد و به مقام سوم دست یافت.

فرووغی ادامه داد: فستیوال جهانی جوانان مجارستان با حضور بیش از ۳۰۰ بازیکن از ۱۸ کشور دنیا و در پنج رده سنی ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال دختران و پسران در شهر گیور مجارستان برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.