مدیر عامل شرکت توزیع برق مشهد از قطع واحد های تجاری پرمصرف خبر داد و افزود: در صورت عدم کاهش مصرف، برق این واحد ها مجدد قطع می شود.

 الزام مراکز تجاری مشهد به کاهش مصرف برق/ برق واحدهای تجاری پر مصرف قطع شد

به گزارش قدس انلاین، محمدرضا رمضانی  با اشاره به‌ پیش‌بینی دمای نزدیک به ۴۰ درجه، گفت: مطابق با دستور استانداری خراسان رضوی، همه مراکز تجاری شهر مشهد نیز موظف‌اند با کاهش مصرف در بخش روشنایی و سرمایشی و استفاده از مولدهای اضطراری، مصرف برق خود را مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: تأمین برق مشهد در ساعات اوج مصرف، نیازمند کاهش حداقل ده‌درصدی مصرف برق در بخش خانگی و تجاری است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مشهد افزود: با وجود گرمای هوا برای جلوگیری از قطع برق خانگی، نیازمند کاهش بار مصرف و همکاری واحدهای تجاری هستیم.در همین راستا اقدام به آموزش واحدهای تجاری در جهت کاهش مصرف برق کردیم و تا کنون موفق شدیم ۲۰۰ کیلووات مصرف برق واحدهای تجاری را کاهش دهیم.

رمضانی با اشاره به قطعی برق واحدهای تجاری، گفت: امروز برای ۳ ساعت برق واحدهای تجاری پرمصرف قطع شد که در صورت عدم همکاری در کاهش مصرف، این قطعی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همه بخش‌های کارشناسی و عملیاتی این شرکت به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش‌اند تا برق مصرفی مشترکان مشهدی بدون کوچک‌ترین اختلالی تأمین شود.

وی با بیان اینکه هر ۲۵۰ کیلووات برق تجاری معادل مصرف ۸۰ واحد خانگی متوسط به بالاست از واحدهای تجاری خواست ضمن همکاری با شرکت برق از قطع برق در این روهای گرم جلوگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.