رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: سارقی که پس از مرخصی از زندان، متواری و اقدام به ۳۱ فقره سرقت در استان‌های خراسان رضوی و تهران کرده بود، دستگیر شد.

سارقی در مرخصی از زندان ٣١ فقره سرقت در خراسان رضوی و تهران انجام داد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جواد شفیع زاده افزود: در پی وصول یک فقره پرونده از اجرای احکام کیفری مشهد مبنی بر متواری شدن متهمی پس از مرخصی از زندان و اقدام به سرقت، کارآگاهان پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند.

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات گسترده دریافتند که متهم خارج از استان بوده و قصد عزیمت به مشهد را دارد، لذا با مقام قضایی هماهنگ و با رصدهای نامحسوس پلیسی متهم را حین ورود به مشهد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات، متهم به بزه های انتسابی و همچنین تحت تعقیب قضایی بودن خود اعتراف کرد و گفت: پس از مرخصی از زندان، ‌دیگر مراجعه نداشته و ضمن متواری بودن اقدام به سرقت های دیگر در مشهد و تهران کرده است.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره اعتراف متهم به ۳۱ فقره انواع سرقت پس از مرخصی از زندان در دو استان تهران و خراسان رضوی، اظهار داشت: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.