رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از شناسایی و تشکیل پرونده برای ۴۵۰ نفر از متخلفان آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی سال جاری خبر داد.

شناسایی ۴۵۰ نفر از متخلفان آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی

به گزارش قدس آنلاین و  به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی با بیشترین تعداد شرکت کننده در میان گروه‌های آزمایشی، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده با استفاده از دستگاه آشکارساز بیش از ۴۵۰ داوطلب متخلف در این آزمون که ابزار الکترونیک به همراه داشتند شناسایی و برای آنها پرونده تشکیل شده است.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه با هماهنگی ضابطین قضایی اقدامات مناسبی در مورد امنیت آزمون انجام شده است، گفت: علاوه بر اقدامات روز برگزاری آزمون تیم‌های فروشنده وسایل الکترونیکی برای تقلب در سراسر کشور شناسایی و دستگیر شده‌اند و در این رابطه باید از عوامل انتظامی، امنیتی و قضائی تشکر کرد.

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور خاطر نشان کرد: برای حفاظت از آزمون سراسری اقدامات متعددی صورت گرفته است و داوطلبان اطمینان داشته باشند با پیش بینی‌های صورت گرفته از حقوق و زحمات آنها محافظت خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.