مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از رسیدگی به پرونده نگهداری کالای دخانی قاچاق در گلستان خبر داد و گفت: فرد متخلف به جزای نقدی ۶ میلیارد و پانصد میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

جریمه ۶.۵ میلیاردی برای کالای دخانی قاچاق در گلستان

به گزارش قدس آنلاین، تقی حسام از رسیدگی تعزیرات حکومتی به پرونده تخلفاتی نگهداری کالای دخانی قاچاق خبر داد و اظهار کرد: براساس گزارش پلیس اطلاعات و امنیت اقتصادی فرماندهی نیروی انتظامی گلستان مبنی بر اینکه فردی کالای دخانی قاچاق(انواع تنباکو) را نگهداری می کند صورتجلسه ای تنظیم و به اداره کل تعزیرات حکومتی گرگان ارسال شد.

وی با بیان اینکه موضوع جهت رسیدگی به شعبه ششم بدوی ارجاع و فرد متخلف به پرداخت جزای نقدی و ضبط کالا محکوم شد، افزود: پس از احضار متهم و سیر مراحل قانونی و اخذ استعلامات لازم از گمرکات و با توجه به  انکار مشارالیه، شعبه ششم حکم تبرئه صادر کرد.

عضو شورای قضایی استان با اشاره به اینکه با تجدید نظر خواهی پلیس امنیت اقتصادی؛ پرونده مجدد در شعبه اول تجدید نظر قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مرکز استان مورد رسیدگی قرار گرفت، بیان کرد: متخلف به استناد بند الف ماده ۱۸ قانون قاچاق علاوه بر ضبط کالا به جزای نقدی  به مبلغ ۶ میلیارد و پانصد میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.  

حسام تأکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه  تخلف در خصوص قاچاق و خرید و فروش بر خلاف ضوابط موضوع را به صورت حضوری اعلام کنند و یا با تلفن ۱۳۵ و همچنین سامانه اینترنتی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و یا با تلفن۱۲۴ به سازمان صنعت،معدن و تجارت تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.