مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برنامه بزرگداشت حکیم شیخ اشراق سهرودی در قالب پنج برنامه فراملی، ملی و استانی برگزار می شود. 

اجرای برنامه های اوقات فراغت با محوریت کانون های مساجد 

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین امراله حسنی در نشست خبری با اشاره به اینکه در حوزه تحقیق خلاء هایی را در فضای مجازی شاهد هستیم، اظهار کرد: این خلا موجب تغییر ذائقه مردم شده است و این خلا باید  توسط اصحاب قلم و مطبوعات پر شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: رسانه ها به عنوان افراد نخبه در موضوعات به صورت تحقیقی ورود کنند و ظرفیت استان زنجان را در زمینه های مختلف پررنگ تر کنند.
وی  اضافه  کرد: در طول چند ماه اخیر برنامه هایی در حوزه فرهنگ و هنر پیش بینی شده است که جشنواره مطبوعات یکی از این برنامه ها است و به جهت مصادف شدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار با ماه محرم این برنامه دیرتر اجرا می شود.
حسنی  از اجرای برنامه بزرگداشت حکیم شیخ اشراق سهرودی در قالب پنج برنامه فراملی، ملی و استان خبر داد و گفت: دو برنامه به صورت فراملی در کشورهای سوریه و هند اجرا می شود، یک برنامه به صورت ملی در روز ۶ مرداد در تالار وحدت و یک برنامه به صورت استانی در روز دوم مرداد در زنجان و یک برنامه با همکاری انجمن مفاخر در قالب نشست های تخصصی در تهران اجرا می شود. نگاه تمدنی به شیخ اشراق سهروروی در این برنامه ها مورد تاکید است.
وی  با یادآوری اینکه کلاس های اوقات فراغت در فرهنگسراهای استان آغاز شده است، گفت: به منظور برقراری عدالت فرهنگی، برنامه های اوقات فراغت با محوریت کانون های مساجد در تمام مناطق استان اجرا می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: در استان زنجان ۱۱۹ نفر عضو صندوق اعتباری هنر هستند که از این تعداد ۸۷ نفر از شهر زنجان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.