مسئول قرارگاه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه گفت: ۱۰۰۰ پُرس غذا توسط بسیج سازندگی و قرارگاه جهادی عمار به نیابت از شهدای شهرستان تربت جام در مناطق حاشیه شهر بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع غذای گرم بین نیازمندان تربت جام به یاد شهدا توسط قرارگاه جهادی عمار

  به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،مسئول قرارگاه جهادی عمار کانون هنر و اندیشه با اشاره به پخت ۱۰۰۰ پُرس غذا توسط بسیج سازندگی و قرارگاه جهادی عمار، گفت: این تعداد غذا به نیابت از شهدای شهرستان تربت جام در مناطق حاشیه شهر بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: این سلسله طبخ و توزیع‌های غذای گرم بین نیازمندان را از ابتدای شیوع کرونا آغاز کرده‌ایم و تاکنون بیش از ۱۵۰۰۰پُرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان توزیع وبنا است به‌صورت مستمر ادامه یابد که امید است خیران نیز در این زمینه ما را یاری دهند.

جمالی با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف برنامه طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان را داشته‌ایم، بیان کرد: رسالت قرارگاه جهادی عمار و بسیج سازندگی خدمت‌رسانی به مناطق حاشیه‌شهر، روستایی, شامل پروژه عمرانی، بهداشت و درمان، فرهنگی و معیشتی همچنان ادامه‌دار خواهد بود. ‌

محمد رضا جمالی اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت با مشارکت بسیج سازندگی,آموزش وپرورش تربت جام وقرارگاه جهادی عمار تصمیم داریم بیش از ۱۲۰۰ پرس غذای گرم دیگر بین نیازمندان شهرستان توزیع کنیم.

وی در پایان گفت: ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری و فراهم کردن زمینه شرکت حداکثری مردم در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان و همچنین هدفمند کردن انفاقات و نذورات مردمی را از اهداف این برنامه اعلام کرد.

نوروزی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.