سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این‌که دریافت‌ها از بازیکنان ایران انرژی بسیاری گرفت، گفت: ایتالیا با تمام قوا آمد و فشار زیادی را تحمل کردیم، اما در مجموع عملکرد ملی‌پوشان قابل قبول بود.

واکنش سرمربی تیم ملی والیبال ایران به شکست مقابل ایتالیا

به گزارش قدس آنلاین، بهروز عطایی پس از شکست ۳ بر یک تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا در هفته سوم لیگ ملت‌ها گفت: رقابت سختی بود. به هر حال ایتالیا با تمام قوا به زمین آمد و خیلی خوب بازی کرد. تیم ایران هم به جز دریافت در باقی بخش‌ها تفاوت چندانی با حریف نداشت. دریافت از ما انرژی بسیاری در زمین گرفت و نتوانستیم کارهای دیگر مثل تهاجم را به خوبی انجام دهیم.

او افزود: در مجموع بازی بدی نبود. فشار زیادی را تحمل کردیم و بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند. امیدوارم در مسابقه بعد تیم عملکرد بهتری داشته باشد.

عطایی با تاکید بر این‌که ملی‌پوشان ایران در مسابقه با اسلوونی تلاش خواهند کرد که بازی بهتری داشته باشند، گفت: تیم اسلوونی کیفیت بالایی دارد و صربستان را شکست داده است. امیدوارم بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم.

بنا به این گزارش، مردان والیبال ایران ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۷ تیرماه در یازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها به مصاف اسلوونی می‌روند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.