پیشکسوت فوتبال ایران گفت: آقایان می خواهید با بازگشت کارلوس کی روش بار دیگر ما را مستعمره پرتغال کنید.

عزیزی: آقایان! بازگشت کی روش یعنی دوباره مستعمره پرتغال شویم/ آیا می خواهیم دوباره ذلیل شویم

به گزارش قدس آنلاین، خداداد عزیزی در مورد شرایط تیم ملی و حواشی رخ داده در مورد کادرفنی اظهار داشت: خبر موثق اینکه آقایانی از سوی وزارت ورزش و سجادی یک سری مذاکراتی با کی روش داشته اند، جالب است که بازگشت به عقب و کی روش از کجا در می آید؟ شما دوباره می خواهید ما را مستعمره فوتبال پرتغال کنید؟ دوباره دست به سینه مقابل کی روش بایستیم و به ما بگوید شنا بروید و پا بشید و بنشینید؟ یادتان رفته است؟

وی ادامه داد: لطف کنید قرارداد قبلی کی روش را رو کنید تا همه بدانند شما چه قرارداد مفتضحی با او بسته اید و او چه کارهایی با فوتبال ما، بازیکنان، مربیان و مسؤلان کرد. چرا دوست دارید دوباره ذلیل شوید؟ دنبال چه چیزی از کی روش هستید؟ آیا ما گزینه دیگری غیر از کی روش در فوتبال مان نداریم؟  فقط باید مستعمره او شویم و هرکاری با ما داشت داشت انجام دهد؟

پیشکسوت فوتبال عنوان کرد: کی روش قرارداد های بازی های دوستانه را خودش می بست و پورسانت می گرفت. لیگ مان را تعطیل کرد و هیچ کس را راه نمی داد؟ باز هم می‌خواهید به عقب باز گردیم؟ 

عزیزی عنوان کرد: در جام جهانی چه اتفاقی افتاد؟ هر دو دوره حذف شدیم. با برانکو،  مهاجرانی و جلال طالبی هم حذف شدیم. الان می خواهید او برای ما تخم دو زرده کند؟ چطور می شود دو بازیکن به نهاد ریاست جمهوری بروند و شما را قانع کنند که اسکوچیچ به درد نمی خورد و شما کی روش را بیاورید؟ اصلا نهاد ریاست جمهوری در مورد فوتبال چه تصمیمی می گیرد؟  با آقای سجادی جلسه می گذارید و او تصمیم می گیرید؟ پس فدراسیون فوتبال چه کاره است؟  آقایان! اشتباه می کنید، من اولین کسی هستم که اگر این اشتباه را بکنید من‌مخالف آن هستم و همیشه هم جلوی آن خواهم ایستاد. اگر کی روش را آوردید و باز هم اشتباه کردید، باید پاسخگو باشید، چون نهاد ریاست جمهوری تصمیم گرفته و آن هم با خاطر دو بازیکن. خاک بر سر فوتبال که دو بازیکن به نهاد ریاست جمهوری می روند و تصمیم می گیرند، واقعا متاسفم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.