خبری که درباره برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی فوتبال ایران منتشر شد، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های کشور کرواسی داشت و آنها به این موضوع واکنش گسترده‌ای داشتند.

برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش قدس آنلاین  امروز بعضی از رسانه‌های ایران گزارش دادند کار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسیده است و به زودی جانشین او مشخص می‌شود.

این خبر ابتدا در خبرگزاری DPA آلمان منعکس شد و سپس در اکثر رسانه‌های کرواسی بازتاب یافت. وب سایت‌ها و نشریات کرواسی از جمله sport.hr با تیتر« دراگان اسکوچیچ قبل از جام جهانی نیمکت ایران را ترک خواهد کرد» به این موضوع پرداختند و به نقل از رسانه‌های ایران، برانکو ایوانکوویچ را یکی از گزینه‌های جانشینی اسکوچیچ نام بردند.

سایت sportnet هم با تیتر «دراگان اسکوچیچ از تیم ملی ایران جدا شد؛ یک کروات تنها خارجی است که نامزد جانشینی است» به این موضوع پرداخت و از برانکو به عنوان تنها گزینه خارجی و از جواد نکونام و امیر قلعه نویی به عنوان گزینه‌های داخلی فدراسیون ایران نام برد.

سایر رسانه‌های کرواسی هم با همین مضمون مطالبی را کار کرده‌اند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    خبری هولناک برای اهالی فوتبال
  • محمد ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    0 0
    ابتدا فکر کردند با قرار دادن اسکوچیچ به راهبری تیم ملی فوتبال ضربه را زده اند و با وضعییتی که تیم ملی داشت ایشان موفق نمی شود و به امیال نا مشروعشان می رسند اما از بد حادثه این بنده خدا با کارنامه بسیار موفق تیم ملی را راهی جام جهانی کرد.حالا مجددا برای اینکه ضربه دیگری وارد کنند و جلوی موفقیت تیم را بگیرند ایشان را کنار می گذارند و هر کس دیگری را جایگزین کنند و نتیجه نگیرند به راحتی پاسخ خواهند داد که مربی تیم وقت کافی نداشته است. اما چه کسی ( کسانی) پشت این ماجرا هستند ؟