سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روند یارگیری ما به صورت عجیب و غریبی متوقف شده؛ من گزینه‌ موردنظرم را برای جذب به مدیر عامل پرسپولیس اعلام کردم اما این بازیکن فعلا جذب نشده است.

گل‌محمدی: یارگیری پرسپولیس به طرز عجیبی متوقف شد/ در مورد تیم ملی هیچ صحبتی با من نشده است

به گزارش قدس آنلاین، «یحیی‌ گل محمدی» روز دوشنبه در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما شروع خوبی در نقل و انتقالات داشتیم و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتیم اما این یارگیری به طرز عجیبی متوقف شد و الان در چند پست نیاز به تقویت داریم. روند یارگیری‌مان خیلی کند پیش می‌رود و متاسفانه هنوز اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی افزود: در جلسه‌ای که با درویش داشتم او خیلی گنگ و مبهم در مورد موضوع جذب بازیکن صحبت کرد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: امروز دو بازیکن برای پست مهاجم در اختیار باشگاه قرار دادم، یک بازیکن از پرتغال در این منطقه نیاز داریم و درویش می‌گوید در حال حاضر برای انتقال پول به پرتغال با مشکل روبرو هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چطور باشگاه‌های دیگر بازیکن جذب می‌کنند اما پرسپولیس نمی‌تواند این کار را انجام دهد، اعلام کرد: این پرسش را من نیابد پاسخ دهم، روند یارگیری ما به صورت عجیب و غریبی متوقف شده است.

گل‌محمدی تصریح کرد: درباره حضور در تیم ملی با من هیچ صحبتی نشده است، اینکه هر مربی‌ هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد یک افتخار بزرگ برای او محسوب می‌شود اما با من هیچ‌گونه مذاکره‌ای نشده است؛ البته من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم.

گل‌محمدی درخصوص اظهارات کریم باقری مبنی بر اینکه فشارهای فضای مجازی موجب تغییر مربیان پرسپولیس شده است، گفت: این حرف‌ها بی تاثیر نبود. من خودم فعالیت زیادی در فضای مجازی ندارم اما همیشه گفته‌ام این جریان‌ها توسط افراد غیرپرسپولیسی کنترل می‌شود، وقتی شرایط را بررسی می‌کنم حدود ۷۰ یا ۸۰ درصد نظرات را پیج‌های فیک غیرپرسپولیسی مطرح می‌کنند.

وی تاکید کرد: از تعهدات مالی خود عقب هستیم. نمی‌خواهم در شروع فصل در مورد مشکلات مالی صحبت کنم. مشکلات زیادی داریم، اما امیدوارم که خیلی سریع این مشکلات حل شود. در اولین جلسه‌ای که با درویش داشتم از او قول گرفتم که امسال مثل پارسال نباشد. سال گذشته خیلی اذیت شدیم و شاید درست نباشد، اما ۸-۹ بار بحث اعتصاب بود که البته یک بار رسانه‌ای شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.