یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی باید مجددا از بالاترین سطح جامعه آغاز شده و در تمام سطوح جامعه با جدیت دنبال شود.

لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از بالاترین سطح

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا صباغیان با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، بیان کرد: امروز مجددا شاهد روند صعودی مبتلایان به بیماری کرونا مواجه هستیم. طبیعتا برای کنترل این بیماری و پیش گیری از تکرار آمار بالای فوتی ها باید به شیوه گذشته عمل کرده و پروتکل‌های بهداشتی را با جدیت دنبال کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر صدا و سیما و مسئولان می توانند نقش مهمی در رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم ایفا کنند. امروز خود مسئولان نیز در خیلی از موارد نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی تفاوت هستند. این رفتار به مردم پیام می‌دهد که مشکلی نیست. باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجددا از بالاترین سطح آغاز شده و در تمام سطوح جامعه با جدیت دنبال شود.

نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبیعتا تاخیر در رعایت پروتکل های بهداشتی و سهل انگاری در این مقطع زمانی هزینه‌ها را برای کشور افزایش خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.