شهر زنجان نیازمند ده ایستگاه آتش نشانی است و تامین تجهیزات آتش نشانی توجه و همت مسئولین را می طلبد.

ایستگاه شماره هفت آتش نشانی زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در آئین افتتاح این مرکز با اشاره به اینکه این مرکز با هدف آموزش شهروند محور به بهره برداری می‌رسد اظهار کرد: همه استان‌ها مرکز آتش نشانی آموزش محور را به منظور ترویج آموزش شهروندان با شغل آتش نشانی دارند که خوشبختانه با همت شهرداری زنجان این مهم در زنجان نیز محقق شد.
امیر فضلی تاکید کرد: شهردار و شورای شهر طی بازدیدهای مکرری که از ایستگاههای آتش نشانی داشتند برای احداث سه مرکز دیگر را در برنامه داریم.
وی افزود: ارتقا ایستگاه‌ها و کلنگ زنی دو ایستگاه دیگر در دستور کار است و اتاق مانیتوریتگ طی دهه فجر افتتاح می‌شود.
سازمان آتش نشانی نردبان ندارد!

منصور مرادلو با بیان اینکه در سازمان آتش نشانی باید ده تا ایستگاه داشته باشیم گفت: شهرک گلشهر کاظمیه نیازمند دو مرکز است و با افزایش جمعیت در این منطقه ایجاد ایستگاه‌های بیشتر ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تلاش‌های آتش نشانان در حوادث مختلف گفت: در حق این عزیزان ظلم شده و در حق این افراد اجحاف شده و پرسنل مطالبه به حق دارند و باید امنیت روحی روانی داشته باشند.

وی ادامه داد: ما برای تأمین یک نردبان با مشکل مواجهیم وقتی مجوز طبقه سازی ده تا ۱۲ طبقه می‌دهیم ولی حوادث و سوانح آن فکری نمی‌کنیم.
مرادلو تصریح کرد: شهر زنجان تبدیل به کارگاه شده و پروژه‌های عمرانی با سرعت و جدیت بیشتری ادامه پیدا کرده است و شورا راه را برای اجرای مصوبات هموار کرده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.