رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: این شورا همزمان با دهه ولایت در قالب طرح طعم مهربانی، کمک‌های مختلفی نظیر توزیع بسته‌های غذایی و گوشت قربانی به نیازمندان در استان ارائه کرده است.

اجرای طرح طعم مهربانی ویژه دهه ولایت در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، آرزو حیدریان گفت: این برنامه‌ها برای پنجمین سال متوالی همزمان در دهه ولایت به همت خیرین عضو شورا در سطح شهرستان‌های کم برخوردار استان در حال اجرا می‌باشد.

او گفت: توزیع بیش از یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان، توزیع ۳۵۰ بسته غذایی و تهیه و توزیع گوشت قربانی برای ۱۱۰ خانواده کم برخوردار در شهرستان‌های تربت‌جام، خلیل‌آباد، کلات، بردسکن، قوچان و حاشیه شهر مشهد از جمله اقدامات این شورا به مناسبت دهه ولایت بوده است.

رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی گفت: اهدای هدایا به کودکان بیمار، برگزاری جشن‌های مربوط به اعیاد دهه ولایت در خانه‌های ایتام، برگزاری تورهای زیارت، نشاط، سلامت ویژه سالمندان، تهیه دارو و پرداخت هزینه‌های درمان جهت کودکان با نیازهای ویژه و دارای ناهنجاری‌های بدو تولد از دیگر اقدامات این شورا به شمار می‌رود.

حیدریان گفت: برگزاری تورهای فرهنگی و اعزام کودکان با بیماری‌های خاص و ایتام به سینما و دیدن تئاتر با هدف تامین شادی و سلامت روان این عزیزان و برگزاری جشن‌های دهه ولایت در خانه فرزندان و اطعام از دیگر فعالیت‌ها در این راستا است.

او گفت: همچنین در قالب طرح زنان سرمایه‌های اجتماع از بانوان خیر فعال در حوزه‌های سلامت محور فرهنگی، اجتماعی و برخی از پزشکان خیر و اعضا کادر درمان عضو این شورا که در مناسبت‌های مختلف در حوزه کمک به بیماران کم بضاعت فعالیت دارند، تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.