۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 809562

مدیر آب و فاضلاب شهرستان خواف نقص در اتصالات لوله را علت قطعی مجدد آب در مناطقی از این شهرستان اعلام کرد.

آب مناطقی از خواف باز هم قطع شد

به گزارش قدس آنلاین؛ شب گذشته به دلیل حفاری‌های پروژه فاضلاب و خطای پیمانکار مشکلی در خط لوله مناطقی از شهرستان خواف رخ داد که در نتیجه آن آب مناطقی از جمله شهید سمیعی، حافظ، سینا، و ۷۲ تن از ساعت ۱۵.۳۰ عصر روز دوشنبه، ۲۷ تیر ماه، قطع و به دلیل نبود قطعه مورد نظر در شهرستان خواف و تهیه آن از شهرهای اطراف این قطعی تا ساعت ۲۲ شب ادامه داشت.

امروز نیز گزارش‌هایی منی بر قطع مجدد آب در این مناطق دریافت کردیم. بنا بر گزارش‌های مردمی آب مناطقی از جمله شهید سمیعی، حافظ، سینا و ۷۲ تن از ساعت ۱۰ صبح قطع شده است.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان خواف در همین زمینه ضمن تایید بروز اتفاق مجدد در منطقه مذکور  عنوان کرد: به دلیل نقص در اتصالات مربوطه آب مناطقی از شهرستان روز گذشته قطع و در ساعت ۲۲ شب رفع اتفاق شد. این موضوع امروز نیز مجددا تکرار شده است.

سید حسن رضائیان تصریح  کرد: به دلیل جابه‌جایی تراکم لوله‌ها به هم خورده و باری که به لوله مورد نظر وارد شده، منجر به گردبورشدن لوله شده است.

وی افزود: همکاران آب و فاضلاب خواف بلافاصله در محل حاضر شده و بعد از ۲ ساعت قطعی آب مشکل برطرف و در حال حاضر آب این مناطق وصل شده است.انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.