دراگان اسکوچیچ پس از ابقای نصفه و نیمه امروز به تهران برمی‌گردد تا شاید با حضور در تهران قدری فضای مدیریتی حاکم بر تیم ملی را ترمیم کند تا زمینه حضورش در تیم ملی فوتبال ایران مهیا شود.

طارمی و جهانبخش تنبیه می‌شوند؟

دراگان اسکوچیچ که دو هفته پیش سفری چند ساعته به تهران داشت تا مانع از برکناری‌اش شود، پس از ابقای نصفه و نیمه امروز به تهران برمی‌گردد تا شاید با حضور در تهران قدری فضای مدیریتی حاکم بر تیم ملی را ترمیم کند تا زمینه حضورش در تیم ملی فوتبال ایران مهیا شود.

اسکوچیچ که در آخرین جلسه به اعضای هیئت رئیسه گفته بود شما از من حمایت لازم را به عمل نمی‌آورید حالا امیدوار است بتواند با تاکتیک‌های روانی شرایط را به‌گونه‌ای رقم زند تا شاید به جایگاه دلخواه خود در تیم ملی دست پیدا کند.
 بر همین اساس گمانه‌زنی‌های متعددی در خصوص تصمیمات جدید وی صورت گرفته، هر چند این گمانه‌زنی‌ها بیشتر جنبه تبلیغاتی و روانی دارد اما ممکن است اسکوچیچ برای اینکه نشان دهد کاریزمای لازم را دارد برخی تصمیمات آنی را بگیرد.
او که متوجه شده اتفاقات عجیب و غریب قطر لو رفته، از مشاوران خود خواسته تمام آنچه در این مدت درباره این اردو از سوی بازیکنان منعکس شده را جمع آوری کنند تا وی همه آن‌ها را مطالعه کند.از طرفی شنیده می‌شود وی به آن‌ها گفته تمام متن مصاحبه فردوسی پور با طارمی را برای او ترجمه کنند تا وی در جریان جزئیات این مصاحبه قرار گیرد، با این اتفاق برخی مدعی شدند از آنجا که در بیانیه خود عنوان کرد با هرگونه بی نظمی برخورد خواهد کرد احتمال دارد بازیکنانی نظیر جهانبخش و طارمی با خشم اسکوچیچ مواجه شوند.حتی ممکن است اسکوچیچ طارمی را به اردوی تیم ملی دعوت نکند و بازوبند کاپیتانی را از جهانبخش بگیرد و آن را به یکی از حامیان سرشناس خود بدهد، برخی گمانه زنی‌ها و اطلاعات تأیید نشده حکایت از این دارد که احتمالاً گزینه اسکوچیچ برای کاپیتانی تیم ملی سردار آزمون باشد.
البته برخی مدعی شدند اظهارات روز چهارشنبه وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت خطاب به فدراسیون نوعی اتمام حجت با هیئت رئیسه بوده که هرگونه ماجراحویی در حوزه تیم ملی که باعث به وجود آمدن حاشیه جدید شود بر عهده آن‌هاست.
حالا باید دید با این تفاسیر رفتار اسکوچیچ به چه ترتیبی خواهد بود؟ آیا او برای ایجاد تغییرات داس را از روی زمین برخواهد داشت یا اینکه با پرچم سفید به اردوگاه تیم ملی خواهد رفت.

خبرنگار: سینا حسینی 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.