سرمربی پرسپولیس بارها نشان داده در جذب بازیکنان خارجی کج سلیقه است و هیچ کدام از خریدهای خارجی او موفق نبوده‌اند.

پشت پای یحیی به پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، سرمربی پرسپولیس بارها نشان داده در جذب بازیکنان خارجی کج سلیقه است و هیچ کدام از خریدهای خارجی او موفق نبوده‌اند.

استوکس،اوساگونا،هنانوف ، صفراف و تمیروف نمونه‌هایی از لجبازی و باج دادن گل محمدی به دلال‌هاست.خریدهای بد او در این مدت هزینه‌های هنگفتی روی دست باشگاه گذاشته و حتی باعث بسته شدن پنجره در چند مقطع شده است. این در حالی است که در همین مقطع زمانی استقلال و سپاهان بهترین خارجی های لیگ را جذب کرده اند و با همان‌ها در لیگ قهرمان هم شده‌اند. به خصوص استقلال که همیشه از خریدهای خارجی به عنوان اهرم فشار استفاده کرده و از یامگا و آمانوف و سیلوا گرفته تا پاتوسی و دیاباته و تیام همگی باری از روی دوش این تیم با درخشش خود برداشته اند.

یحیی با این کارنامه بد در خرید بازیکن خارجی این بار هم به دلال‌ها باج داده و با اصرار بر خرید کاسیانوی مصدوم می خواهد راه را باز هم اشتباه برود. تأسف‌بار اینکه شنیده می‌شود شرزود تمیروف فصل بعد را هم در پرسپولیس بازی خواهد کرد و دلیل آن هم  لجبازی برای جذب نشدن شیخ دیاباته است.

شرزود تمیروف مورد نظر یحیی گل محمدی نبود. حتی در روزی که این مهاجم ازبک به تهران آمد تا طبق قراردادش در تمرین سرخ ها حاضر شود، سرمربی سرخ ها به او پیغام داد به دو شرط در پرسپولیس ماندگار است؛ شرط اول درخشش در تمرینات بود و شرط دوم جذب نشدن مهاجم خارجی و جالب اینکه تمیروف نیز با این شروط موافقت کرد.

تمیروف در دو بازی اخیر پرسپولیس گلزنی کرده و قرار است طی چند روز آینده مهاجم برزیلی مورد نظر یحیی نیز وارد تهران شود. از این رو با توجه به جذب این مهاجم برزیلی و همین طور جذب گولسیانی و ادامه همکاری با هنانوف، سرخ‌های تهرانی برای جذب یک بازیکن خارجی دیگر باید تمیروف را از لیست خارج کنند.

طی چند روز اخیر فشار زیادی از سوی فضای مجازی به باشگاه پرسپولیس و همین طور یحیی گل محمدی برای جذب شیخ دیاباته وارد شده است. یحیی اعتقادی به این مهاجم ندارد اما باشگاه پرسپولیس تمایل دارد این مهاجم را جذب کند تا این مهاجم مالیایی کنار کاسیانو که طی روزهای آینده جذب می شود، خط حمله پرسپولیس را برای فصل بعد تشکیل دهند اما یحیی به هیچ وجه زیر بار جذب دیاباته نرفته است.به معنای دیگر گویا همکاری یحیی گل محمدی با تمیروف فقط و فقط به این دلیل است که مهاجم دیگری جز کاسیانو جذب نشود!

خبرنگار: جواد رستم زاده

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.