با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، بیش از ۵ هزار متر مربع زمین ورزشی به همت موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی با هدف اشاعه ورزش در مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد به بهره‌برداری رسید.

زمین‌های ورزشی چند منظوره آستان قدس رضوی در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی صبح امروز ۵ مرداد ماه در مراسم افتتاحیه «زمین ورزشی مینی فوتبال و زمین چندمنظوره هارد پوشن» که با حضور مالک رحمتی؛ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان شهری در مجموعه شماره ۳ و ۴ تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی برگزار شد، اظهارکرد: رویکرد آستان قدس رضوی در حوزه ورزش، ارتقاء ورزش همگانی به‌منظور ایجاد سلامتی و نشاط در آحاد مردم و توسعه ورزش در مناطق محروم است.
محمدحسین استادآقا اضافه کرد: بر اساس همین رویکرد امروز شاهد افتتاح فاز جدید مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی در شهرک شهید رجایی شامل یک زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال و یک زمین چندمنظوره والیبال و بسکتبال هستیم که مجموع مساحت آن‌ها به ۲۳۰۰ مترمربع می‌رسد و برای تجهیز این دو زمین بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی ادامه داد: همچنین فاز جدید مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی در مجاورت گود مهدی‌آباد واقع در توس۵۵، با دارا بودن زمین چندمنظوره ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال، زمین چمن مصنوعی فوتسال و زمین‌های چند منظوره والیبال و بسکتبال در مساحت ۳۶۴۰ متر مربع افتتاح شد که برای تجهیز آن نیز ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی اظهارکرد: این مجموعه های ورزشی در مجموع در ۵ هزار و ۹۴۰ متر مربع و با سرمایه گذاری ۹۰ میلیارد ریالی موسسه تربیت بدنی بنیاد کرامت رضوی و مشارکت بنیاد علوی و مدیریت شهری در بازه زمانی دو ماهه احداث شده است که امروز در اختیار نوجوانان و جوانان ورزش دوست این دو منطقه از حاشیه شهر مشهد قرار می‌گیرد.
وی به امکانات و تجهیزات این دو زمین ورزشی اشاره کرد و گفت: زمین مینی فوتبال علاوه بر برخورداری از چمن مصنوعی، به لوازم و تجهیزات رشته فوتبال مجهز و اطراف آن فنس کشی شده و زمین ورزشی چندمنظوره هارد پوشن نیز دارای پوشش آسفالت و مجهز به امکانات ورزشی دو رشته والیبال و بسکتبال است.
 استادآقا خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و دوستداران ورزش در این دو منطقه محروم از جمله قشر نوجوان و جوان می‌توانند از امکانات این مجموعه با اصل رعایت امانتداری به نحوه صحیح بهره‌گیری کنند تا انشاءالله در آینده شاهد آثار و برکات آن باشیم.
مجموعه ورزشی اول( بلوار حر) به نام شهید محمد صادق دارایی و مجموعه ورزشی دوم(بلوار توس) به نام شهید اصلانی نامگذاری شده است.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.