سرپرست راه ‌و شهرسازی خراسان‌ رضوی گفت: از خرداد سال جاری تاکنون ۳۰ هزار و ۸۵۰ متقاضی در استان برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد شرایط ۲۸ هزار و ۵۲۵ متقاضی برای دریافت وام ودیعه مسکن تایید شده است.

ثبت نام بیش از ۳۰ هزار نفر برای دریافت وام ودیعه مسکن در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، عباس یوسف‌زاده در خصوص جزئیات وام ودیعه مسکن در خراسان‌ رضوی طی سال جاری اظهار کرد: مبلغ پرداختی وام ودیعه مسکن در شهر مشهد برای هر متقاضی ۷۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان برای هر نفر ۴۰ میلیون تومان است.

وی درباره میزان پرداخت وام ودیعه مسکن در خراسان رضوی تصریح کرد: از خرداد امسال تاکنون ۹۴۰ هزار و ۳۸۲ میلیون ریال وام ودیعه مسکن در استان به ۶۱۶ متقاضی پرداخت شده است.

سرپرست راه و شهرسازی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متاهل باشند. متقاضیان در صورت مجرد بودن باید برای گرفتن وام خانم‌ها بالای ۳۵ سال و آقایان بالای ۴۵ سال باشند. همچنین متقاضی باید دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه املاک و اسکان و دارای کد رهگیری بوده و تاریخ انعقاد اجاره‌نامه واحد مسکونی باید بعد از اول فروردین ۱۴۰۱ باشد. علاوه بر این متقاضیان باید فاقد مسکن یا زمین مسکونی ملکی بوده و طی ۲ سال گذشته وامی دریافت نکرده باشد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.