۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 812603

حتی اگر کسی اصول اولیه هر زبانی را بیاموزد، صحبت روان به آن زبان برایش بسیار دشوار می شود.

7 نکته موقع تمرین مکالمه انگلیسی در منزل

انگلیسی یکی از آن زبان‌هایی است که در آن بسیاری از افراد دانش اولیه در مورد گرامر را دارند، اما وقتی صحبت از روان صحبت کردن می‌شود، اشتباه می‌کنند. بهترین آموزشگاه زبان تهران جای خوبی برای یادگیری مکالمه برای همه سطوح از مبتدی تا پیشرفته است.

شایع ترین دلیلی که در پشت ناتوانی افراد در صحبت کردن روان یافت می شود، عدم تمرین است. بنابراین بیایید دریابیم که چگونه مکالمه انگلیسی را تمرین کنیم. بهترین آموزشگاه آیلتس تهران نیز برای کسانی ست که قصد دریافت مدرک آیلتس را دارند.

چگونه مکالمه انگلیسی را یاد بگیریم؟

مهم نیست که چقدر نوشتن را تمرین کنید، اگر تمرین صحبت کردن نداشته باشید، هرگز برای شما آسان نخواهد شد. برای یادگیری مکالمه انگلیسی، مهم است که گرامر اولیه را به دست آورید و سپس شروع به تمرین صحبت کردن به زبان تازه یاد گرفته شده کنید. برای یادگیری مکالمه روان به زبان انگلیسی نکات زیر را بخوانید.

تمرین های تمرینی مکالمه انگلیسی

برای اینکه یک سخنران عالی در یک زبان خارجی باشید، مهم است که سطح اعتماد به نفس شما افزایش یابد و این تنها زمانی اتفاق می افتد که بیشتر و بیشتر به زبان خاص ارتباط برقرار کنید.

ویدیوهای آنلاین را برای یادگیری مکالمه انگلیسی تماشا کنید

مردم وقتی می بینند که شخص دیگری در مقابل آنها این کار را انجام می دهد، بهتر درک می کنند. برای شروع سفر روان صحبت کردن، سعی کنید ویدیوهایی را تماشا کنید که میزبان یک زبان مادری است.

در ابتدا، با ویدیوهایی شروع کنید که در آن میزبان به تنهایی صحبت می کند و به دوربین نگاه می کند که انگار با شما صحبت می کند.

ببینید چگونه صحبت می کنند و تلفظ آنها را نیز رعایت کنید. ویدیو را تماشا کنید و پس از اینکه گوینده یکی دو جمله را کامل کرد، آن را مکث کنید. سپس جمله را تقلید کنید. ببینید آیا می توانید آن را روان صحبت کنید. این کار را برای کل ویدیو ادامه دهید.

گوش کن و توضیح بده

بعد از اینکه با تماشای ویدیو و تقلید از گوینده آشنا شدید، به توضیح موارد به زبان خودتان بروید.

ویدئویی از هر زبان مادری را روشن کنید، به آنچه می گوید گوش دهید. معنی کامل هر چه آن شخص می گوید را درک کنید. حالا همین موضوع را از زبان خودتان درک کنید و آن را بیان کنید.

برای تمرین بهتر صحبت کردن به زبان انگلیسی، می توانید سعی کنید گفتار درک شده خود را در حالی که در مقابل آینه ایستاده اید صدا کنید. همچنین می توانید سخنرانی خود را ضبط کرده و بعداً گوش دهید.

7 نکته تمرین مکالمه انگلیسی در منزل

چت آنلاین

انجمن های گفتگوی آنلاین زیادی وجود دارد. می توانید یک حساب کاربری در آنجا ایجاد کنید و با افراد تصادفی چت کنید. حتی اگر چت فقط از طریق نوشتن باشد، شما شروع به ساختن جملات به زبان خاص در ذهن خود خواهید کرد و این به شما کمک می کند مکالمه انگلیسی را یاد بگیرید.

همچنین می توانید جملاتی را که شخص مقابل برای شما می نویسد بخوانید و سپس در حین پاسخ دادن، پاسخ خود را شفاهی بگویید و سپس تایپ کنید.

دوره آنلاین مکالمه انگلیسی

تمام تمرین‌های تمرین مکالمه انگلیسی ذکر شده در بالا، انواع خودآموزی هستند که می‌توانید مکالمه را یاد بگیرید و اعتماد به نفس صحبت کردن با افراد دیگر را به زبان خارجی به دست آورید. اما، در آن روش‌ها، حتی اگر اشتباه صحبت کنید، هیچ راهنمایی دریافت نمی‌کنید.

اگر بتوانید تمرین صحبت کردن را زیر نظر یک متخصص شروع کنید، این وضعیت هرگز پیش نخواهد آمد. حتی بهتر است اگر بتوانید یک مربی شخصی داشته باشید که بتواند شما را راهنمایی کند و همچنین شریک شما برای تمرین سخنرانی باشد.

برای یادگیری صحیح زبان، باید در نظر داشته باشید که در یک دوره آنلاین مکالمه انگلیسی در هند ثبت نام کنید.

نکات ضروری برای صحبت کردن به زبان انگلیسی

اگر می خواهید تمرین صحبت کردن روان خود را بهبود بخشید، نکات زیر را بخوانید:

اهداف مشخصی را تعیین کنید

تسلط یک هدف دشوار برای دستیابی است و زمان زیادی برای تسلط بر آن نیاز است، بنابراین «مسلط بودن» ممکن است یک هدف مبهم باشد. داشتن چنین هدف گسترده و غیر اختصاصی، برنامه ریزی برای مطالعه شما را دشوار می کند.

در نتیجه، باید اهداف مشخص و واضح تری را در نظر بگیرید که به شما در رسیدن به تسلط کمک می کند. ممکن است به خودی خود گام های متواضعی به نظر برسند، اما وقتی به طور جمعی برداشته شوند، راهی ثابت برای یادگیری زبان انگلیسی شما فراهم می کنند.

انگلیسی یک زبان پیچ خورده است

گاهی اوقات می‌توانید الگوها را در دستور زبان تشخیص دهید، اما در موارد دیگر، این زبان اصلاً معنی ندارد. متأسفانه قوانین استثناهای زیادی دارند. اگر سعی کنید برای همه چیز منطقی پیدا کنید، به راحتی می توانید درگیر یادگیری روان صحبت کردن شوید. گاهی اوقات ممکن است عجیب باشد! بنابراین بهترین اقدام این است که موارد عجیب و غریب را به خاطر بسپارید و ادامه دهید.

نقاط ضعف خود را مشخص کنید

برخی از بخش های این زبان ممکن است برای شما چالش برانگیز باشد. این "مکان های ضعیف" می تواند هر چیزی باشد، از جمله دستور زبان، تلفظ، و ساختار جمله. بسیار مهم است که بفهمید آنها چه هستند تا بتوانید روی بهبود آنها کار کنید.

تعدادی از جنبه های چالش برانگیز در آن وجود دارد، و برخی از آنها بر اساس زبان مادری شما می توانند به طور قابل توجهی پیچیده تر باشند. به مناطقی که در آن مشکل دارید توجه کنید و زمان بیشتری را به آنها اختصاص دهید.

از Listening بیشتر بهره ببرید

وقتی اکثر مردم به یک گوینده مسلط گوش می دهند، روی رمزگشایی معنای هر کلمه تمرکز می کنند. این بسیار مهم است، اما چیزهای بیشتری وجود دارد که می توانید با گوش دادن به سادگی یاد بگیرید. ممکن است ساده به نظر برسد، اما اجرای آن می تواند چالش برانگیز باشد! هنگام گوش دادن به سخنرانان بومی، درک هر کلمه ای که آنها می گویند دشوار است. آنها ممکن است از اصطلاحات ناآشنا زیادی استفاده کنند، خیلی سریع صحبت کنند یا لهجه بلندی داشته باشند.

اصطلاحات را یاد بگیرید و مطالعه کنید

اکثر افراد هنگام گوش دادن به یک گوینده روان بر درک معنای کلمه تمرکز می کنند. این بسیار مهم است، اما ممکن است با گوش دادن دقیق چیزهای بیشتری بیاموزید. ممکن است ساده به نظر برسد، اما اجرای آن ممکن است دشوار باشد! درک هر کلمه ای که توسط انگلیسی زبانان مسلط صحبت می شود دشوار است. آنها می توانند از کلمات ناآشنا زیادی استفاده کنند، خیلی سریع صحبت کنند یا لهجه قوی داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.