فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف محموله ۲۲ هزار لیتری سوخت قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

 کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، مجید شجاع فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف محموله ۲۲ هزار لیتری سوخت قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد و گفت: در راستای جلوگیری از هرگونه قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان هنگ تایباد موفق به کشف چندین محموله سوخت قاچاق شدند.

وی افزود: مرزبانان هنگ تایباد با ایست و بازرسی‌های مستمر و تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال را کشف نمایند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی ضمن تأکید بر اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی، ۶ متهم را طی ۵ عملیات جداگانه شناسایی و در مجموع ۲۲ هزار و ۲۴۰ لیتر سوخت قاچاق که در حال خروج از کشور بودند را کشف و ضمن تشکیل پرونده برای متخلفین، آن‌ها را راهی مراجع ذی صلاح کردند.

شجاع بیان کرد: پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرزها انتقال بدهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.