مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از برخورد اتوبوس و ۲ خودروی پژو ۴۰۵ و سمند با سه کشته و ۳۰ مصدوم خبر داد.

۳ کشته و ۳۰ مجروح بر اثر تصادف اتوبوس با ۲ سواری در مسیر سفیدآبه نهبندان

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا میر بهاءالدین اظهار کرد: این حادثه عصر امروز در کیلومتر ۵۰ محور سفیدابه به نهبندان رخ داد و هر سه وسیله نقلیه دچارحریق شدند.

وی ادامه داد: یک تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات شهید فناهی سفیدابه به محل حادثه اعزام و پس از ارزیابی حادثه نسبت به تثبیت صحنه اقدام کرد.

میربهاءالدین بیان کرد: سه نفر از سرنشینان خودروهای سواری در دم جان باختند که پس از اطفاء حریق توسط آتش نشانی عملیات رها سازی پیکرها که متاسفانه به دلیل شدت سوختگی قابل شناسایی نیز نبودند توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر انجام و اجساد تحویل نیروی انتظامی مستقر در صحنه شد .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: از تعداد ۳۰ مصدوم حادثه نیز هفت نفر توسط تیم های عملیاتی پایگاه های امدادی سفیدابه و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) به بیمارستان نهبندان منتقل شدند.

وی ادامه داد: چهار نفر از مصدومان هم توسط تیم پایگاه امداد و نجات جاده ای مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان نهبندان از استان خراسان جنوبی که به عنوان پشتیبان در صحنه حضور داشتند به بیمارستان انتقال یافتند.

میربهاءالدین افزود: ۲۳ مصدوم دیگر نیز پس از انجام خدمات درمان سرپایی جهت درمان تکمیلی و انتقال به مرکز درمانی تحویل همکاران اورژانس شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در این عملیات یک تیم چهار نفره از پایگاه شهید فناهی سفیدابه شهرستان نیمروز حضور داشتند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.