منابع خبری فلسطین از یورش صهیونیست‌ها به شش نهاد حقوقی و مدنی در رام الله و مصادره مدارک و محتویات این نهادها خبر دادند.

یورش صهیونیست‌ها به دفاتر شش نهاد حقوقی و مدنی فلسطینی در کرانه باختری

به گزارش قدس انلاین، شبکه فلسطین الیوم اعلام کرد که نظامیان رژیم اشغالگر صبح امروز (پنج‌شنبه) به دفاتر شش نهاد حقوقی و مدنی در شهر "رام‌الله" و "البیره" یورش بردند.

طبق این گزارش، نظامیان اسرائیل بخشی از مدارک و وسایل موجود در این دفاتر را مصادره کردند.

فلسطین الیوم همچنین اعلام کرد که ماموران صهیونیست‌ اقدام به بستن این شش نهاد کردند.

قدری ابوبکر، رئیس هیئت امور اسرا و آزادگان فلسطین در سخنانی این اقدام صهیونیست‌ها را محکوم کرد.

وی در این باره اظهار کرد: نظامیان رژیم اشغالگر نهادهای «الحق»، «الضمیر»، «مرکز پژوهش و توسعه بیسان»، «اتحادیه کمیته‌های زنان فلسطین»، «اتحادیه کمیته‌های کار کشاورزی» و «جنبش جهانی دفاع از کودکان» فلسطین را بستند.

قدی ابو بکر در ادامه تاکید کرد: این اقدام و هدف قرار دادن نهادهای خدماتی و مردم نهاد، حامل یک پیام برای جامعه بین الملل است و آن پیام این است؛ تا زمانی که دولت رژیم اشغالگر به صورت بین المللی مجازات نشود، چنین جنایت‌هایی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این اقدامات غیراخلاقی و غیرانسانی پیامی است برای جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا و سیاست های این کشور که در همسویی کامل با رژیم منفور اشغالگر عمل می‌کند.

این مقام فلسطینی در پایان خواستار کنترل رژیم صهیونیستی توسط نهادهای حقوقی بین المللی شد.

رژیم صهیونیستی ماه اکتبر این نهادهای مدنی و حقوق بشری را در فهرست موسوم به "تروریسم" خود قرار داده بود و مدعی شد که این نهادها با جبهه مردمی آزادی فلسطین همکاری می‌کنند.

انتهای پیام

منبع:ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.