مدیر حج و زیارت استان خراسان رضوی گفت: تاکنون ۱۸۳ هزار و ۸۳۴ نفر از این استان برای زیارت اربعین حسینی در سامانه "سماح" پیش ثبت نام کرده‌اند.

حدود ۱۸۴ هزار نفر در خراسان رضوی برای زیارت اربعین حسینی ثبت‌نام کرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، جواد شاد با بیان اینکه پیش ثبت‌نام پیاده روی اربعین از ١٠ تیر ماه امسال در سامانه سماح آغاز شده است، افزود: ثبت نام ۱۳۰ هزار و ۸۴۴ نفر از متقاضیان زیارت اربعین حسینی در استان خراسان رضوی از شهر مشهد انجام شده است.

وی با اشاره به مصوبه ستاد مرکزی اربعین ادامه داد: قرار بود پیش ثبت‌نام زائران اربعین حسینی تا ۲۳ مرداد ماه ادامه یابد که به علت درخواست‌های متقاضیان و شرط ثبت‌نام، سامانه سماح به صورت موقت همچنان فعال است.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی افزود: متقاضیان می‌بایست با ورود به سامانه و پرداخت مبلغ ۱۸ هزار تومان نسبت به ثبت نام قطعی اقدام نمایند و چاپ کارت شناسایی را جهت سفر دریافت کنند.

شاد افزود: چنانچه هرگونه محدودیتی از سوی دولت عراق برای تشرف به زیارت اربعین در نظر گرفته شود، از طریق پیامک و سایت حج و زیارت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به این که نکات و موارد مهم از طریق شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه اطلاع رسانی خواهد شد، ضرورت دارد متقاضیان در ثبت شماره تلفن همراه خود دقت کنند.

مدیر حج و زیارت خراسان رضوی گفت: لازم بذکر است مرزهای خروجی برای زائران اربعین از طریق سامانه سماح قابل مشاهده و انتخاب است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.