رئیس کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: پروژه بازگشایی بولوار "بصیرت" تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پروژه‌ای که بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی باید دی‌ماه به بهره‌برداری می‌رسید، ۴ ماه زودتر از موعد در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

بهره‌برداری از بولوار بصیرت، ۴ ماه زودتر از موعد/ پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، ایمان فرهمندی با اشاره به بازدید اخیر خود از عملیات اجرایی پروژه بازگشایی بولوار «بصیرت» اظهار کرد: این پروژه، اقدامی سازنده و به عنوان یکی از پروژه‌های مهم مدیریت شهری در حاشیه شهر محسوب می‌شود چرا که دسترسی و ارتباط محلات حاشیه شهر، از جمله بخشی از شهرک‌ شهید رجایی را فراهم و تسهیل می‌کند.

وی با اشاره به اثرگذاری بولوار بصیرت در کاهش بار ترافیکی بولوار «حر» گفت: از سوی دیگر، این بولوار موجب تسهیل دسترسی مردم به بولوار "مهریز"، خیابان "شهید غلامی" و محدوده‌ خیابان‌های جنوبی بولوار "حر" می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: بازگشایی بولوار بصیرت از جمله پروژه‌هایی بود که فروردین‌ماه امسال، با تاکیدات شورای شهر، در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
فرهمندی با اشاره به پیش‌بینی برنامه زمان‌بندی ۱۰ ماهه برای تکمیل عملیات عمرانی و بهره‌برداری از بولوار بصیرت، تصریح کرد: با توجه به اهمیت این پروژه و پیگیری خاصی که انجام شد و توافقات صورت گرفته با آستان قدس رضوی و دولت، این پروژه ۴ ماه زودتر از موعد و در پایان هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه این پروژه تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، گفت: به عنوان نماینده مردم، از همراهی و تعامل استانداری محترم، آستان قدس رضوی، اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری مشهد برای اجرای این پروژه تشکر می‌کنیم و بسیار خرسندیم که در سایه تعاملات بین‌بخشی، گام دیگری به نفع مردم برداشته می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.