مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: بیش از ۱۲ هزار زائر اربعین از طریق فرودگاه مشهد مستقیم به نجف و بغداد و ۱۵ هزار زائر به شهرهای ایلام، کرمانشاه، اهواز و آبادان اعزام خواهند شد.

جابجایی ۲۷ هزار زائر اربعین از فرودگاه مشهد

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری در خصوص جابجایی زائران اربعین از خراسان رضوی اظهار کرد: پروازهای اربعین به مقصدهای نجف و بغداد از ۲۰ شهریور به مدت ۱۰ روز آغاز خواهد شد. برآورد ما انتقال ۲۰ درصد از تمامی زائران خراسان رضوی با پرواز به عراق است که جمعیتی بیش ۱۲ هزار نفر را شامل می‌شود.

وی افزود: این پروازها با شرکت‌های العراقیه، فلای بغداد، نجف، آتا، قشم ایر، زاگرس و تابان انجام خواهد شد. ظرفیت تمامی پروازها ۱۰۰ درصد تکمیل است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد تصریح کرد: به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرده‌ایم که فرودگاه مشکلی برای افزایش درخواست تعداد پروازها ندارد و در صورتی که نیاز باشد قطعا تعداد پروازها افزایش پیدا خواهد کرد.

جعفری یادآور شد: همچنین حدود ۱۵ هزار زائر با ۱۳۰ پرواز از مسیرهای داخلی به عراق مشرف خواهند شد. مسافران از طریق هواپیما به شهرهای ایلام، کرمانشاه، آبادان و اهواز منتقل شده و از آنجا به عراق سفر خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.