شهروندان استان از قطع بودن کارتخوان ها در یک بیمارستان و همچنین مشکلاتی نظیر تعلل ادامه دار بانک ها در پرداخت وام ازدواج خبر می دهند .

از بیمارستانی که در مشهد کارتخوان ندارد تا وضعیت اپراتورهای ۱۱۸

مخاطبان قدس آنلاین با ارسال نظرات و مشکلات خود به آدرس مجازی ‏ ertebatquds @ خواستار پیگیری آنها شده اند که برخی از این موارد به شرح زیر می باشد.شما نیز در صورت تمایل می توانید مسائل شهری و منطقه سکونت خود را برای ما ارسال کنید تا مورد پیگیری قرار بگیرد .

-چند شب قبل، ساعت ۳بامداد به بیمارستان مهرگان مشهد مراجعه کردم و در کمال تعجب گفتند ما با تامین اجتماعی قرار دادنداریم و باید به صورت ازاد پرداخت کنید . از طرفی در حالی که پسرم از شدت درد حال خوبی نداشت اعلام کردند دستگاه کارتخوان هم نداریم و باید پول نقد بیاورید که به ناچار از بیمارستان خارج شده و از دستگاه عابربانک پول نقد برداشت کردم. مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد چرا به این تخلفات رسیدگی نمی کنند.

-ما اپراتورهای ۱۱۸در مشهد وضعیت مناسبی نداریم . پیمانکار فقط ۲۵روز بیمه برای ما ثبت می کند و شیفت های کاری ما را هم در طول شبانه روز به دو نوبت  تقسیم کرده اند که زندگی ما را فلج کرده است به طوری که مثلا یک شیفت ممکن است در ساعت بامدادی و شیفت دیگر در بین روز یا عصر باشد . همچنین قرار دادهای موقت و ۳ ماهه با افراد بسته می شود و در صورت هرگونه اعتراضی تعدیل نیرو می کنند.

-سرفاصله برخی خطوط اتوبوسرانی شهر مشهد نظیر خط ۱۵، ۱۲، ۸۳۰، ۳۷ و ... طی روزهای اخیر بسیار افزایش پیدا کرده است و همچنین اتوبوس های برخی از مسیرها به شدت مستهلک و کهنه هستند و نای راه رفتن ندارند.

-صف وام ازدواج و فرزند آوری چرا این همه طولانی است. من بالاخره بعد از ۵ماه به بانک معرفی شدم . حالا بانک برای وامی که دولت اعلام کرده است تنها یک ضامن کافی است ۳ ضامن از من درخواست کرده است. چرا حرف دولت و بانک ها یکی نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.