مدیر کل ورزش‌ و جوانان خراسان رضوی گفت: شرایط هیات فوتبال خراسان رضوی به گونه‌ای است که نتوانسته توقع جامعه ورزش و فوتبال استان را برآورده کند.

انتقاد دوباره مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از هیات فوتبال استان

به گزارش قدس آنلاین، علی‌اکبر هاشمی‌جواهری پیرامون وضعیت تنها نماینده این استان در لیگ دسته یک فوتبال کشور اظهار کرد: متولی هر رشته ورزشی را هیات آن رشته می‌دانم. اگر والیبال و هندبال در لیگ برتر کشور نماینده دارند، قطعا روسای هیات‌های آن‌ها زحمات زیادی برای این منظور کشیده‌اند.

وی افزود: متولی فوتبال خراسان رضوی نیز هیات فوتبال است. اگر هیات فوتبال خراسان رضوی در جریان فرایند نقل و انتقالات امتیاز شهرخودرو بوده و اقدامی برای این اتفاقات انجام نداده، این موضوع جای ایراد دارد. اگر در جریان نبوده باز هم ایراد دارد که چرا باید برای تنها نماینده استان در لیگ یک فوتبال کشور این اتفاقات رخ دهد.

مدیر کل ورزش‌ و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: زمانی که متوجه شدم این اتفاق رخ داده، از هیات فوتبال استان، خریدار و فروشنده تقاضا کردم جلسه‌ای برگزار کنند. در حال حاضر نیز مقرر شده یکشنبه، ۲۱ شهریور، جلسه‌ای پیرامون مشکلات این تیم برگزار کنیم. امیدوارم تمام استان پای کار بیاید. در حال حاضر نیز دنبال مقصر نیستیم. پس از تشکیل این جلسه تلاش خواهیم کرد تمام صاحب‌نظران و نهادهای نظارتی پای کار بیایند تا بهترین تصمیم ممکن اتخاذ شود.

وی ادامه داد: باید وحدت و همدلی در استان شکل بگیرد. وقتی رئیس هیات فوتبال استان معتقد است که هیات فوتبال تحت نظر فدراسیون فوتبال قرار دارد و به اداره‌ کل ورزش‌ و جوانان خراسان رضوی ارتباطی ندارد، فضای همدلی و همکاری شکل نخواهد گرفت.

هاشمی‌ جواهری بیان کرد: در شرایطی قرار داریم که با توجه به پیچیدگی‌های موجود قطعا فوتبال اولویت ورزش استان است اما شرایط هیات فوتبال خراسان رضوی به گونه‌ای است که نتوانسته توقع جامعه ورزش و فوتبال استان را برآورده کند. زمانی که تیم جدید هیات فوتبال تشریف آورد، وضعیت فوتبال خراسان رضوی بهتر از حال حاضر بود.

چوپانی: هیات فوتبال دنبال منصرف کردن ما برای خرید امتیاز شهرخودرو بود

همچنین حمید چوپانی، مدیر عامل تیم امید وحدت، در این برنامه عنوان کرد: در روز نخست به دنبال خرید امتیاز پیام توس بودیم؛ سپس برای خرید امتیاز شهرخودرو پای کار آمدیم که دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی اعلام کرد دنبال خرید امتیاز شهرخودرو نباشید.

وی مدعی شد: حدود هشت میلیارد تومان تاکنون برای این تیم هزینه کرده‌ام اما از استان تا کنون یک آب معدنی تحویل ما نداده‌اند. از هیات فوتبال خراسان رضوی نیز گله دارم که در زمان مدت حضورمان در دانشگاه فردوسی حتی یک جلسه در سر تمرین تیم ما حاضر نشدند.

مدیر عامل نماینده استان در لیگ یک استان در خصوص بدهی‌های خارجی امید وحدت افزود: وکلای میرسلاو و کوزین به ترتیب یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از ما هزینه دریافت کرده‌اند تا با این ۲ نفر صحبت کرده و اعلام رضایت آنان را به فیفا ایمیل کنند. همچنین ۴۲ هزار دلار طلب کوزین بوده که در حال حاضر ۲۵ هزار دلار آن پرداخت شده است. بابت پرداخت قسط نخست میرسلاو نیز توافقاتی صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.