مدیرعامل شرکت حمل ونقل رجا گفت: حرکت قطارهای مسیر تهران ـ خرمشهر، مشهد-تهران- کرمانشاه و مشهد- تهران- اهواز همچنان برای برگشت زائران ادامه دارد و از ۱۵ شهریور تا ۳۰ شهریور ،۷۷ هزار نفر جابه جا می شوند.

آمادگی قطارها برای بازگرداندن زائران اربعین از شهرها

به گزارش قدس آنلاین، ناصر بختیاری، مدیرعامل شرکت حمل ونقل رجا اظهار کرد: شرکت حمل ونقل ریلی رجا برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از تاریخ ۱۵ تا۳۰ شهریور، در مسیرهای تهران ـ خرمشهر، مشهد-تهران- کرمانشاه و مشهد- تهران- اهواز ظرفیت ویژه در نظر گرفته به طوری که در این مدت تعداد ۱۴ رام قطار، برای جابه‌جایی مسافران اربعین به مقصدهای خرمشهر، اهواز و کرمانشاه در نظر گرفته شده و ظرفیت جابه‌جایی کل ایام اربعین با حدود ۹۰ سرویس سیر با این قطارها حدود ۷۷ هزار نفر است و قطارهای برنامه‌ریزی شده برای ایام اربعین از نوع کوپه‌ای چهارتخته ، شش تخته است.

به گفته مدیرعامل شرکت حمل ونقل رجا باوجود یکسر خالی بودن قطارها در برخی از ایام اربعین حسینی، قیمت بلیت قطارهای رجا مطابق با مصوبه راه‌آهن بوده و تغییر قیمتی وجود نخواهد داشت.

گفتنی است؛ مسافران برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهای بلیت، ساعت حرکت و سایر اطلاعات مرتبط با سفر با قطارهای رجا می‌توانند از طریق تلفن ۱۵۳۹ به صورت شبانه‌روزی تماس گیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.