مدیرعامل سازمان فاوای مشهد گفت: در دهه آخر صفر نقاط شارژ من‌کارت در محدوده حرم مطهر رضوی تقویت خواهند شد.

افزایش نقاط شارژ من‌کارت در محدوده حرم مطهر رضوی /گزارش خرابی دستگاه های شارژ من کارت با تلفن ۱۳۷

به گزارش قدس آنلاین، مهدی بدیع فرخد، مدیرعامل سازمان فاوای مشهد، درباره وضعیت نقاط شارژ من‌کارت در شهر مشهد گفت: بیش از هشتصد ایستگاه شارژ من‌کارت اکنون در شهر فعال است که این تعداد گاهی خراب می‌شوند و به تعمیر نیاز دارند. در نتیجه تعداد آن کم و زیاد می‌شود که بر اساس رصد و گزارش مردمی، دوباره به چرخه برمی‌گردند. دستگاه‌هایی که در فضای باز قرار دارند و کمتر حفاظت می‌شوند، عموما آسیب‌پذیرترند که سعی شده است در کمترین زمان ممکن به این موضوع هم رسیدگی شود.

وی تأکید کرد: وضعیت تعداد نقاط شارژ من‌کارت در شهر مشهد نسبت به سایر شهرها مطلوب‌تر است. ایستگاه‌های شارژ من‌کارت با پراکندگی مناسبی در شهر مشهد پخش شده‌اند. این نقاط بر اساس اعلام نیاز و گزارش مردم راه‌اندازی و ایجاد می‌شوند. براین‌اساس، پراکندگی این نقاط متناسب با نیاز هر منطقه است.
به‌گفته بدیع، آمار مشخصی برای نقاط نصب‌شده در حاشیه شهر نمی‌توان گفت، ولی مسلما هرجا که ناوگان حمل‌ونقل شهری تردد کند، به‌مرور نقاط دسترسی به شارژ من‌کارت هم راه‌اندازی می‌شود. در نقاط خارج از شهر که بخشی از آن حتی جاده‌ای محسوب می‌شود، توجیهی برای نصب دستگاه نیست، اما در نقاط شهری دسترسی را راحت‌تر می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: شهروندان می‌توانند با تماس با شماره ۱۳۷، مشکلات نقاط دسترسی، خرابی و نیاز به تعمیر را اعلام کنند. همچنین، شهروندان می‌توانند در تماس با شماره مستقیم ۳۱۲۹۹۹۹۹ و ۱۲۹۱۵۱۳ انتقادها و پیشنهادهای خود را اعلام کنند. در دهه آخر صفر سعی می‌کنیم نقاط شارژ من‌کارت در محدوده حرم مطهر را تقویت کنیم، اما باتوجه‌به محدودیت تردد در آن ایام، مشخص نیست امکان استفاده وسایل نقلیه عمومی در آن محدوده به چه شکل است.

انتهای پیام

منبع: شهرآرا نیوز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.