وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود از تحولات جنگ در اوکراین اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۵۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شدند.

کشته و زخمی شدن بیش از ۱۲ هزار نظامی اوکراینی در چهار روز گذشته

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تاس، وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود از تحولات میدانی جنگ در اوکراین اعلام کرد در حملات هوایی دقیق به مواضع نیروهای ارتش اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق مختلف خارکیف، بیش از ۴۵۰ نظامی اوکراینی کشته شده و تجهیزات نظامی آنها نیز منهدم شد.

همچنین در حملات نیروی هوایی ارتش روسیه با «سلاح‌های دقیق» به پایگاه‌های واحدهای تیپ ۳۶ ارتش اوکراین در نزدیکی منطقه نیکولایف، بیش از ۱۰۰ نظامی کشته شد و تجهیزات نظامی و خودروهای زرهی آنها نیز منهدم شد.

بنا بر اعلام وزارت دفاع روسیه، در کل از ششم تا دهم سپتامبر، ارتش اوکراین در دو محور نیکولایف و خارکیف، بیش از ۴ هزار نظامی را از دست داده و بیش از ۸ هزار نظامی دیگر نیز زخمی شدند. در نتیجه حملات هوایی به مقر نیروهای اوکراینی در منطقه خرسون نیز بیش از ۵۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.

به گفته وزارت دفاع روسیه، در ۲۴ ساعت گذشته، پدافند هوایی این کشور در مناطق جمهوری خلق دونتسک هم یک بالگرد Mi-۸ و همچنین ۴ پهپاد ارتش اوکراین را سرنگون کردند.

طبق گزارش وزارت دفاع روسیه، از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین تا امروز یکشنبه ۲۰ شهریور، در کل ۲۹۳ هواپیما، ۱۵۳ بالگرد، ۱۹۳۳ پهپاد، ۳۷۴ سامانه ضدموشکی، ۴۸۸۳ تانک و دیگر خودروهای زرهی، ۸۳۱ سامانه راکت‌انداز چندمنظوره، ۳۳۷۸ توپخانه و همچنین ۵۴۶۹ خودروی نظامی ارتش اوکراین سرنگون و منهدم شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.